Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 142
Geen aanbetaling vereist
Expedia.com
US$ 141
StayForLong
US$ 136
Hotels.comUS$ 141
PricelineUS$ 142
travelup.comUS$ 145
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.353)
Beoordelingen filteren
3.353 resultaten
Waardering van reizigers
1.157
1.267
544
235
150
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.157
1.267
544
235
150
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 3.353 beoordelingen
Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

Ik ben in Venetië geboren en getogen. Toen woonde ik daar en heb ik het hotel zien bouwen en ik was bij de opening. Prachtig architectuur en met een haventje voor een rechtstreeks verbinding met Venetië. Dit jaar heb ik daar gelogeerd. Het hotel blijft zijn charme intact houden. Het personeel is heel aardig. Prima verblijf!

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank VliegendeVenetiaanse
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Destination825170, General Manager van NH Venezia Laguna Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2019
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for this lovely and detailed review, we are sure travellers will appreciate as we did.
I am glad, overall, you had a pleasant experience during your stay at NH Laguna palace .
We look forward to welcoming you back to hotel in the near future.
With kind regards.
Patrizia Bortolotto- General Manager Nh Laguna Palace.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 december 2018

Mooi hotel verdeeld in 2 secties gedeeld door een eigen haven tussen de gebouwen, waarbij je een gezellige avond kunt hebben op een mooi verlicht terras.
Het hotel is perfect gelegen, van openbaar vervoer.

Datum van verblijf: augustus 2018
1  Bedank Marco L
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Destination825170, General Manager van NH Venezia Laguna Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2018
Google-vertaling

Dear Guest.

Thank you for your positive comments.
We are so glad to hear that you enjoyed our Hotel and your stay with us!
We hope your next stay is just around the corner.
Warm Regads,

Patrizia Bortolotto
General Manager - NH Laguna Palace

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 september 2018

Goed hotel met een verrassend gelegen terras aan een binnenhaven.Uitgebreid ontbijt en goed restaurant met leuke aanbiedingen.Vriendelijk en hulpvaardig personeel.Badkamer mag wel een opknapbeurt hebben.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Wolfje2018
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Traveler409393, Direttore van NH Venezia Laguna Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2018
Google-vertaling

Dear Guest,
Thanks a lot for your comments.
We are very happy you enjoyed your stay with us.
Looking forward to welcome you back, we send you our best regards.
Patrizia Bortolotto

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 juli 2018

Pluspunten: ruime kamer, ruim bed, vriendelijk personeel in restaurants.
Minpunten: onverschillig personeel achter de balie; sporen van gebrekkig onderhoud.
Het eten en restaurant is prima. Met een voucher voor het eten van € 27 is dit een aanrader. 2x naar tevredenheid gebruikt.
Aan het hotel zelf ontbreekt echter het een en ander. Op zich heeft het gebouw potentieel op de locatie, die verder weinig meer te bieden heeft dan een goede uitvalsbasis met OV-verbinding naar Venetie.
Er is te weinig sfeer in het hotel. De receptiemedewerkers stralen te weinig gastvrijheid uit en kleine verrassende dingen ontbreken. Airconditioning was niet bedienbaar in de (ruime) kamer en moest centraal worden aan/uitgezet. Handdoeken ontbraken; werd keurig hersteld. Douche in bad mengt het water onregelmatig. Men moet uitkijken dat het hotel met moderne uitstraling en potentieel niet afglijdt naar een ondermaatsniveau.

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Aart d
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Patrizia B, Direttore generale van NH Venezia Laguna Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2018
Google-vertaling

Dear Guest,
thank you very much for your comments.
we assure you that AC is working 24h but it is evident that the system in your room had problems.
Please, wWe are very sorry for the disservices and we will be very happy if you will give us another opportunity to welcome you back.
With bes regards.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn in juni 2018 hier geweest voor 2 nachten. Bij aankomst was er al een probleem met onze stopcontacten. Om de zoveel tijd deze ze allemaal niet meer. Tot twee keer toe geklaagd bij de receptie, 2 keer is er iemand bij ons op de kamer geweest, waarbij het probleem wel tijdelijk werd opgelost, maar na enige tijd deed het zich weer voor. Hierdoor hadden we problemen bij het opladen van bepaalde apparaten of het gebruik van een föhn. Medewerkers van de balie vond ik weinig behulpzaam. Het was daar aan de balie ook vaak druk (veel vliegtuigpersoneel). Verder lekker en gevariëerd ontbijt. Je kunt onder het hotel betaald parkeren voor 12 euro per dag. Verder kun je na een stukje lopen met de bus naar Venetië gaan, zeer prachtige stad!

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Raphael D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Patrizia B, Direttore generale van NH Venezia Laguna Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2018
Google-vertaling

Dear Guest,
we thank you very much for your review and we are very sorry for not being able to solve the problem of electric plugs; maybe you used the red plug on the desk that it is only for mobile.
The garage is very convenient because direct in hotel; it is not under our control but the rate can be considered in line with the lowest in general.
Sorry very much for the busy period and hoping to have the pleasure to welcome you back, we send you our best regards.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken