“Wilden eens vlees eten.”
Beoordeling van Fratelli La Bufala

Fratelli La Bufala
Geclassificeerd als nr. 66 van 394 Restaurants in Mestre
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wachtrij buiten terwijl
nog menig tafeltjes vrij waren. Ondertussen goed gestoken van de muggen. Wanneer drank gevraagd werd: birra en sprite, bracht men Aperol Spritz en Fanta. Groot verschil toch. Bij de bestelling van eten tagliata en biftecka bleek alle vlees op te zijn , de cheddarburger was nog enkel ter beschikking en werd wat opgedrongen. Uiteindelijk was dan toch kip te verkrijgen , kip, tomatensaus op gebakken brood??? Te eten zonder meer. Oudere man die bediende bleef wel vriendelijk, 2 jongere garçons waren ronduit bot en onbeleefd. Voor ons geen aanrader.

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk eten de Italiaanse hamburger was te droog waarschijnlijk alleen rundergehakt, bediening te jong en onervaren al deden ze wel hun best. Ik ben niet bekend met de naam van dut restaurant maar zou me niet verbazen als het een keten is. Kleine kaart. Veel pizza

26 juni 2017 beoordeeld

mooie zaak met aangenaam en rustig terras
bediening vriendelijk maar wat onwennig, schichtig en onnozel, we hadden de indruk dat een manager van het restaurantketen aanwezig was.
eten: average

13 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet duur. Best wel ok steak gegeten en pizza calzone was ook ok. Bediening was snel, en correct. Wijntje/fris 3 euro.

12 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg slecht leek wel mozzarella soep en waren hooguit 2 soorten kazen meer niet. 0 smaak had die pizza werd er gewoon misselijk van.

Reizigers die Fratelli La Bufala bekeken, bekeken ook

Mestre, City of Venice
Mestre, City of Venice

In Fratelli La Bufala geweest? Deel je ervaringen!