“Gewoon”

Geclassificeerd als nr. 66 van 398 Restaurants in Mestre
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk eten de Italiaanse hamburger was te droog waarschijnlijk alleen rundergehakt, bediening te jong en onervaren al deden ze wel hun best. Ik ben niet bekend met de naam van dut restaurant maar zou me niet verbazen als het een keten is. Kleine kaart. Veel pizza

Datum van bezoek: september 2017

26 juni 2017 beoordeeld

mooie zaak met aangenaam en rustig terras
bediening vriendelijk maar wat onwennig, schichtig en onnozel, we hadden de indruk dat een manager van het restaurantketen aanwezig was.
eten: average

Datum van bezoek: juni 2017
13 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet duur. Best wel ok steak gegeten en pizza calzone was ook ok. Bediening was snel, en correct. Wijntje/fris 3 euro.

Datum van bezoek: november 2015
12 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg slecht leek wel mozzarella soep en waren hooguit 2 soorten kazen meer niet. 0 smaak had die pizza werd er gewoon misselijk van.

Datum van bezoek: september 2015
12 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bestelden een pizza 4 formaggi stond niet op de kaart, maar de ober zei dat zij die wel hadden. Bleek een pizza te zijn met overwegend Buffalo mozzarella. Had geen smaak en de kaas bleef vloeibaar. Geen aanrader

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Fratelli La Bufala bekeken, bekeken ook

Mestre, City of Venice
Mestre, City of Venice

In Fratelli La Bufala geweest? Deel je ervaringen!