“Best wel oke, gezien de prijzen...”
Beoordeling van Fratelli La Bufala

Fratelli La Bufala
Geclassificeerd als nr. 70 van 392 Restaurants in Mestre
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
13 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet duur. Best wel ok steak gegeten en pizza calzone was ook ok. Bediening was snel, en correct. Wijntje/fris 3 euro.

12 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg slecht leek wel mozzarella soep en waren hooguit 2 soorten kazen meer niet. 0 smaak had die pizza werd er gewoon misselijk van.

12 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bestelden een pizza 4 formaggi stond niet op de kaart, maar de ober zei dat zij die wel hadden. Bleek een pizza te zijn met overwegend Buffalo mozzarella. Had geen smaak en de kaas bleef vloeibaar. Geen aanrader

19 juli 2015 beoordeeld

In het kort:
- één van de eerste tafeltjes aanwezig maar heel lang moeten wachten, zowel om bestelling op te nemen, gerechten die toekomen (en nog geeneens gelijktijdig) en afrekenen
- slechts één ober spreekt engels, de rest geen klank
- 5-tal obers, lopen soms wat rond te draaien, maar zien niet dat gasten hun bestelling willen plaatsen of afrekenen
- pizza en één pasta was lekker, tweede pasta viel tegen, weinig smaak en amper saus
Conclusie? Misschien hadden we pech, net als de Amerikanen aan de tafel naast ons. Maar ik denk niet dat we nog ens teruggaan.

5 juli 2015 beoordeeld

Super lekker. Goede prijs, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Gewoon TOP, een echte aanrader!!!!!!

Reizigers die Fratelli La Bufala bekeken, bekeken ook

Mestre, City of Venice
Mestre, City of Venice

In Fratelli La Bufala geweest? Deel je ervaringen!