“Echt zoals het moet zijn...”
Beoordeling van Hostaria Vite Rossa

Hostaria Vite Rossa
Geclassificeerd als nr. 13 van 420 Restaurants in Mestre
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet gereserveerd, wat wel aan te bevelen is. Super sfeervol zaakje. Er werd even nagedacht en plaats gemaakt. Als we dan met 1.5 uur genoegen namen was er nog plek. Top! Heerlijke tapas vooraf en zalig hoofdmenu. Super vriendelijke bediening en alles vers. Heerlijke rode wijn. Ook de prijs is niet buitensporig. Aanrader!

Datum van bezoek: april 2018

13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restauramt maar perfect eten .Het is wel aan te raden om vooraf te reserveren ook de Italianen komen er graag eten

Datum van bezoek: oktober 2017
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie keuken en gezellig interieur,Nogal chaotisch,op voorhand boeken is noodzakelijk,we zijn op vrijdagavond geweest en er stond volk buiten te wachten tot er een tafel vrijkwam

Datum van bezoek: september 2017
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke gelegenheid met heerlijk eten, prima sfeer en leuke bediening (Francesca enzo). Studentikoze sfeer voor de deur. Je ogen uitkijken naar de lekkere hapjes in de vitrines en smaakvol proeven in het leuk ingerichte restaurant. Prima tip van TA!

Datum van bezoek: augustus 2017
31 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere vis mix gegeten en betaalbaar.
Heel kort bij ons hotel Vidale.gewoon om de hoek.
Alles was gereserveerd maar de vriendelijke man van de zaak heeft ons toch nog snel een plaats gegeven

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Hostaria Vite Rossa bekeken, bekeken ook

Mestre, City of Venice

Mestre, City of Venice

In Hostaria Vite Rossa geweest? Deel je ervaringen!