Schoner01
Nieuwegein, Nederland

Prima hotel om Venetië te bezoeken

Beoordeling van Mercure Venezia Marghera
5,0 van 5 bollen17 sep 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
We verbleven 2 nachten in dit hotel. Fijne kamers, lekker ontbijt en vlak bij de bushalte die je in een kwartier in Venetië afzet. Prima lokatie om Venetië te verkennen. Auto's mogen Venetië niet in en moeten buiten de stad geparkeerd worden. Daarna Is je allemaal mensen slepen over trappen en bruggen met koffers. Dit is veruit de beste oplossing. Erg vriendelijk personeel.
Datum van verblijf: september 2023
Kamertip: Je kan een paar kopen waarmee je in zowel de bus als de waterbus kan. Waarschijnlijk is het...
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.8 km van Mercure Venezia Marghera
Roomservice
3.5 km van Mercure Venezia Marghera
Campanile Venice Mestre
2.1 km van Mercure Venezia Marghera
Bar/lounge
Working stations con Macs e luci di lettura
1.9 km van Mercure Venezia Marghera
Breakfast Room at the Centrale Hotel
2.8 km van Mercure Venezia Marghera
Meer hotels in Mestre bekijken
Beoordeeld op 8 juni 2022

Prima hotel. Mooie ruime kamers. Fijne badkamer. Vriendelijk personeel. Goede gratis parkeerplaats. Bus naar Venezie om de hoek. Winkels en restaurants op 10 minuten lopen afstand.
Eten in het restaurant van het hotel was minder.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 30 september 2019

Het ontvangst in het hotel bij de receptie was uitstekend, goede uitleg over wifi en de kamer en de andere mogelijkheden. Het ontbijt was ook uitstekend. Het hotel ligt dicht bij zee, maar alleen gedeeltelijke zeezicht vanaf het balkon.

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
mercurevenezia, Direttore vendite van Mercure Venezia Marghera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2019

Beste PaulTeeuwen,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel!

We willen graag verduidelijken dat we een hotel op het vasteland in de buurt van het historische centrum van Venetië zijn en de zee is vrij ver van ons, waarschijnlijk wordt het verward met enkele andere hotels.

We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Fiorenzo Bodo
Room Division Manager

Beoordeeld op 10 juli 2019

Ideaal hotel om het drukke Venetië te bezoeken. Via het openbaar vervoer (bus 6) ben je in 20 minuten in Venetië centrum. Dus weg van de drukte en dure hotels. Receptie was heel vriendelijk en heel bekwaam. Kamer was heel ruim met grote badkamer met inloopdouche. Heerlijk bed en goed ontbijt.

Datum van verblijf: juni 2019

Beste Raf V,

Fiorenzo Bodo
Room Division Manager

Beoordeeld op 9 juli 2018

Het onthaal is er supervriendelijk. Je krijgt meteen de uitleg hoe je je naar de stad kan begeven met het openbaar vervoer en je kan ook direct kaartjes voor de bus kopen. Voor wie met de wagen reist is er een grote parking achteraan. Ondergronds kan ook, maar daar moet je wel extra voor betalen. De kamers zijn zeer ruim en beschikken over al het nodige comfort. Je kan er ook ontbijten (10 Euro) en ook 's avonds kan je er eten. Ze bieden 's avonds ook een buffet aan voor 12 Euro, maar dat bestaat louter uit groenten... Ze zouden dus best iets meer vragen en de keuze wat uitbreiden. Ligging is zoals gezegd prima, je loopt het hoekje om en daar kan je al de bus pakken die je naar het centrum van Venetië brengt.

Datum van verblijf: juni 2018
mercurevenezia, Responsabile reception van Mercure Venezia Marghera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2018

Dear TravelerHasselt,

thank you very much for your beautiful review about your recent stay at Hotel Mercure Venezia Marghera!

We are so happy to read you enjoyed your stay with us and we look forward to welcome you back soon for your next trip to Venice.

Wishing you a beautiful day,

Best regards

Federico Piovan - Assistant Front Office Manager

Beoordeeld op 23 november 2017

Hotel redelijk goed gelegen in Mestre. Op 1 km van het station van Mestre. Op een goede 100m van het hotel is een bushalte waar je bus 6 neemt en je in 10 min naar Venetië brengt. Prijs/kwaliteit zeer goed. Typische Mercure kenmerken. Ruime kamers, mooi verzorgt ontbijt ( niets speciaal, wel het hoognodige ), vriendelijk personeel , ...

Dus ideaal voor een bezoek aan Venetië als je wil besparen op de hotelprijs !

Tip : koop je busticket aan de receptie

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde alleen
mercurevenezia, Direttore vendite van Mercure Venezia Marghera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2018

Geachte Steven W,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Hotel Mercure Venezia Marghera erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

Fiorenzo Bodo - room division manager