Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 160
eDreamsUS$ 160
Agoda.comUS$ 160
TripadvisorUS$ 160
ZenHotels.com
Destinia.com
Beoordeeld op 13 oktober 2018

Ontvangst was wel o.k, maar niet bijzonder gastvrij. De kamer die wij kregen was erg donker en simpel. Badkamer was erg ruim. Wij hadden geen eigen terras/balkon, maar je kan gebruik maken van het terras op de 1e verdieping met een erg mooi uitzicht op de wijngaarden. Het zwembad is erg mooi gelegen en goed onderhouden. Ontbijt is goed en veel keuze. Het avondeten was ook prima. In de directe omgeving is zelf weinig te doen, maar je kan vanuit het wijnhuis met de auto prima naar bijv. Trapani, Erice of naar de zoutvlaktes.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 6 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit wijn resort ligt heel erg afgelegen, dit zorgt voor een heerlijke rustige omgeving!
Het wijn resort biedt een heerlijk ontbijt en diner aan!
Bij het zwembad is het heerlijk vertoeven.
Ook de wine tour en bijbehorende proeverij is een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018

Zeer vriendelijke ontvangst! Bezoek aan de wijnkelder met degustatie wordt aangeboden voor € 10. Niet echt een must, maar wel een sfeermaker. Lekkere Italiaanse keuken. Degelijk ontbijt, maar weer met veel zoetigheden (is blijkbaar de mode in Italië- Sicilië). Leuk zwembad. Kamers oké.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 17 oktober 2017 via mobiele applicatie

Zeer gastvrije ontvangst in een mooi opgeknapt wijnhuis. Uitzicht absoluut megamooi. Het huis ligt midden in de wijnranken. Ruime kamer, inrichting gedateerd. Diner lekker, bediening zeer attent, prijzen Nederlands niveau. Het hotel ligt afgelegen, de omgeving oogt armoedig, ietwat verlaten, iets wat we op vele andere plaatsen in Sicilië niet ervaarden. De stad Marsala is de moeite waard echter een paar uurtjes verblijf is voldoende om een goede indruk te krijgen

Datum van verblijf: oktober 2017
BaglioDonnafranca, Hospitality Manager van Baglio Donna Franca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2017

Dear Rob K,
thank you for your review. We're glad that you enjoyed your stay at Baglio Donna Franca and you appreciated its peacefull atmoshpere in the vineyards enjoying a breathtaking susnet.
We really hope to welcome you soon to taste by the swimming pool our biological wines.
Best regards

Beoordeeld op 11 juli 2017

Vriendelijke meertalige ontvangst.
Kamer sober maar voorzien van het nodige comfort.
Diner typisch Siciliaans, heel goed. We genoten van elk bordje.
De ober is zeer charmant en gedreven maar loopt de benen onder zijn lijf.
Mooie binnenkoer, heerlijk om buiten te ontbijten.
Zwembad prima in orde.

Datum van verblijf: juni 2017
BaglioDonnafranca, Hospitality Manager van Baglio Donna Franca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2017

Dear Veronique_Alex,
thank you for your nice words. We are really glad that you enjoyed your stay with us and that you had the chance to enjoy a meal in our restaurant that offers the typical dishes of the sicilian cuisine.
We hope to welcome you again soon!
Best regards