Beoordeeld op 19 juni 2018

Zeer vriendelijke ontvangst! Bezoek aan de wijnkelder met degustatie wordt aangeboden voor € 10. Niet echt een must, maar wel een sfeermaker. Lekkere Italiaanse keuken. Degelijk ontbijt, maar weer met veel zoetigheden (is blijkbaar de mode in Italië- Sicilië). Leuk zwembad. Kamers oké.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 17 oktober 2017 via mobiele applicatie

Zeer gastvrije ontvangst in een mooi opgeknapt wijnhuis. Uitzicht absoluut megamooi. Het huis ligt midden in de wijnranken. Ruime kamer, inrichting gedateerd. Diner lekker, bediening zeer attent, prijzen Nederlands niveau. Het hotel ligt afgelegen, de omgeving oogt armoedig, ietwat verlaten, iets wat we op vele andere plaatsen in Sicilië niet ervaarden. De stad Marsala is de moeite waard echter een paar uurtjes verblijf is voldoende om een goede indruk te krijgen

Datum van verblijf: oktober 2017
BaglioDonnafranca, Hospitality Manager van Baglio Donna Franca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2017

Dear Rob K,
thank you for your review. We're glad that you enjoyed your stay at Baglio Donna Franca and you appreciated its peacefull atmoshpere in the vineyards enjoying a breathtaking susnet.
We really hope to welcome you soon to taste by the swimming pool our biological wines.
Best regards

Beoordeeld op 11 juli 2017

Vriendelijke meertalige ontvangst.
Kamer sober maar voorzien van het nodige comfort.
Diner typisch Siciliaans, heel goed. We genoten van elk bordje.
De ober is zeer charmant en gedreven maar loopt de benen onder zijn lijf.
Mooie binnenkoer, heerlijk om buiten te ontbijten.
Zwembad prima in orde.

Datum van verblijf: juni 2017
BaglioDonnafranca, Hospitality Manager van Baglio Donna Franca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2017

Dear Veronique_Alex,
thank you for your nice words. We are really glad that you enjoyed your stay with us and that you had the chance to enjoy a meal in our restaurant that offers the typical dishes of the sicilian cuisine.
We hope to welcome you again soon!
Best regards

Beoordeeld op 17 juni 2017 via mobiele applicatie

Een fijn hotel met vriendelijke bediening. De kamer was eenvoudig, schoon, een goed bed en een geweldig uitzicht op zee, de wijngaard en een oud landhuis. We hebben prima gegeten. Wij hebben een bezoekje aan de zoutvelden gebracht. Dat was mooi en interessant.

Datum van verblijf: juni 2017
BaglioDonnafranca, Hospitality Manager van Baglio Donna Franca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2017

Dear Ellis H,
thank you for your kind words. We are really glad that you enjoyed your stay with us, we hope to see you again soon.
Kind regards

Beoordeeld op 10 juni 2017

Heel rustig en bijna onvindbaar wijngoed. Let op de GPS, want anders kom je er nooit. Heerlijke Siciliaanse wijnen gedronken en ook uitleg van het wijngoed en de Vino Perpetuo, die door de lokale boeren in eigen vaten werd 'gevinificeerd'. De hotelfamilie verzamelt al deze historische vaten met wijn die door de boeren werd geserveerd als een zoon geboren werd of trouwde. De bediening is zeer behulpzaam. Wij kwamen hier na een bezoek aan Agrigento, waar de Valle dei Templi absoluut bezocht moeten worden. Denk aan parkeren-niet altijd gemakkelijk.

Datum van verblijf: mei 2017
BaglioDonnafranca, Hospitality Manager van Baglio Donna Franca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2017

Dear Lodewijk77,
thank you for your review on TripAdvisor. We're glad that you enjoyed your stay but especially that you visisted our winery and appreciated what the Perpetum wine really means for us and why we're spending all pur energies in order to make this forgotten story well known everywhere.
We hope to welcome you again to enjoy our amazing sunset on Egadi islands.