Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 103
Hotels.comUS$ 104
PricelineUS$ 103
TravelocityUS$ 104
Orbitz.comUS$ 104
eDreamsUS$ 103
Beoordeeld op 4 oktober 2016 via mobiele applicatie

Prachtige lokatie, geweldige ambiance!! Leuke kamers, buiten een zitje! Bedden wat hard, wel heel schoon. Je kunt er heerlijk buiten lunchen en dineren. Personeel heel vriendelijk!! kortom tijdens een rondreis perfect om Noto en omgeving te bezoeken.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 23 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 10 dagen gezeten. Wij kwamen aan en hadden gelijk het WOW effect. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam spreken niet allemaal goed Engels maar de meeste wel. Bungalows erg schattig. Wij verblijven met twee kinderen dat is goed te doen. Ook worden de bungalows elke dag schoon gemaakt! Marsala zelf is ons erg tegen gevallen hadden geen auto. Maar werd al snel duidelijk dat we hier een auto nodig hadden dus dat werd door het personeel geregeld. Simo de vrolijkerd van het accommodatie team. Hij heeft voor ons gekeken en kijkt gelijk mee naar de goedkoopste helemaal handig. Prima auto en deed gelijk even mee babbelen En gaf advies waar we eventueel op moesten letten. Ook gaf hij tips waar we heen konden gaan voor eventueel een mooi fijn strand. Want voor een mooi strand hoef je hier niet te zijn. Dan moet je 1,5 uur rijden dan heb je ook wel een mooi strand.
Zwembad van Villa Favorita is heerlijk! Gezellig met een muziekje en het personeel doet erg zijn best om de gasten te vermaken. Heb je daar geen zin in geen probleem dat respecteren ze ook.
Ook kan je hier heerlijk eten met het restaurant wat erbij hoort. Erg sfeervol en gezellig. Wij hadden het idee dat heel Marsala s'avonds leeg loopt omdat het hier zo gezellig,leuk en mooi is.
Ontbijt is ook heerlijk! Verse broodje,fruit,croissant. En weer vriendelijk personeel.
Kortom Villa Favorita is echt een aanrader alleen jammer dat de omgeving ons zo is tegen gevallen!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 11 juli 2016 via mobiele applicatie

Wij sliepen in 'bungalo' 3, vlak naast het zwembad. Oorspronkelijk dacht ik dat dit overlast zou bezorgen maar hebben hier totaal geen last van gehad! Alhoewel er élke avond een trouw plaats vindt in het hoofdgebouw, is het 'bungalo-park' de rust zelfve!
Het ontbijt in de patio is mooi aangekleed en alhoewel het heel druk is tijdens het diner, is ook hier een idyllische sfeer aanwezig.
Ik het zwembad moet je een badmuts dragen (een losse zwembroek mag dan weer wel..)

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 15 augustus 2014 via mobiele applicatie

Mooi groot en stijlvol, zo'n oude fabriek met tuin omgebouwd tot ontmoetingsplek voor stad en reiziger. Elke avond een feest voor de Sicilianen, maar een oase van rust aan de westkust. Aanrader voor wie naar Sicilië afreist. Marsala zelf heeft wat gewenningstijd, maar de omgeving is prima!

Datum van verblijf: augustus 2014
VillaFavorita, Responsabile relazioni pubbliche van Villa Favorita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2014

Dear Guest,
thanks a lot for your positive feedback!
Best regards

Beoordeeld op 25 juli 2014

Schitterend verblijf met top personeel waaronder Enzo, "il grande Enzo".Hij heeft ons verschillende zeer goede tips gegeven.(bezienswaardigheden en restaurants)
Het ontbijt is voortreffelijk en in de tuin geserveerd, mooier kan je dag niet beginnen.
Het restaurant zorgt voor super lekker eten in een magische sfeer.
Alles is zeer goed onderhouden en netjes.

Datum van verblijf: juli 2014
VillaFavorita, Responsabile relazioni pubbliche van Villa Favorita, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2014

Dear Sirs,
we thank you very much for spending your time in such a nice comment for our Villa Favorita in Marsala. We all are happy that you had a nice stay with us and hoping to meet you again for you next holiday in Sicily.
Best Regards