Gratis annuleren tot 26-05-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 23-05-22
Destinia.com
PricelineUS$ 89
Hotels.comUS$ 94
travelup.comUS$ 108
Beoordeeld op 13 februari 2016

Wij boekten dit hotel als 5 ***** maar daarvoor waren er teveel tekortkomingen om dit waar te maken. Verder als een 4 sterren hotel kwamen wij niet. Onze kamer lag aan de achterkant vlak naast een een spoorweg. De kamer was sober ingericht en niet al te groot. Het bed was King-size en van goede kwaliteit. De badkamer was redelijk uitgerust.
Het ontbijt viel ons tegen geen verse jus d'orange, te weinig keuzes in broodjes,veel taart en weinig hartigs. Het personeel was bijzonder vriendelijk, maar nog niet ingespeeld na de vakantie.( 1e dag van opening zeiden ze)

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 13 oktober 2015 via mobiele applicatie

Ik verbleef 1 nacht in dit hotel. Het hotel straalt een zeker cachet uit maar niet alles ziet er even netjes uit. Persoonlijk vind ik dit een 4-sterren hotel. De kamer was netjes. Het ontbijt was ronduit slecht. Enige lichtpuntje was de barista.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 28 juli 2014

Hotel gelegen aan de jachthaven van Marsala, ongeveer 15 minuten wandelen van het centrum. Ruime gratis parking aan het hotel. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, zowel bij het aanraden van restaurants als ook mogelijke bezienswaardigheden, uitstappen e.d. Mooie, grote, prachtig aangeklede kamers in retro stijl. Bed (1,8m) van prima kwaliteit, badkamer van alle benodigdheden voorzien, zoals bij een 5 sterren hotel past. De fruitschaal bij aankomst op de kamer + 2 glaasjes Marsala wijn zijn ook aangenaam. Groot en mooi gelegen zwembad in de tuin met prima zetelbedden. Minpunt : waarom moet je betalen voor een badhanddoek bij zo’n hotel ? Ook het ontbijt is niet super. Misschien Siciliaanse stijl, maar voor ons een te beperkt aanbod (bvb geen broodjes, geen roerei of spek). Wel veel (te) zoete gebakjes e.d. . Jammer.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 21 juni 2014

Aankomen bij dit hotel is verrassend: in een wat verlaten stadsrand deze grandeur. Mooi toerit, fraaie uitstraling, makkelijk parkeren. En ook mooie kamers, prima ontbijt, aardige mensen.
Maar ook: net geen fijn uitzicht op spoor en randweg en net te ver van de binnenstad om te lopen en eigenlijk maar één aardig restaurant in de buurt.

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 24 oktober 2013

Hotel met een luxe uitstraling aan de rand van Marsala. Net te ver om te lopen, auto is handig. Uitstekend en uitgebreid ontbijtbuffet. Parkeren op het eigen terrein, mooi zwembad. Goed hotel, wij misten de sfeer een beetje. Waarde afhankelijk van de prijs..

Kamertip: Kamers aan de achterkant kijken uit op een muur, weg en spoorlijn.
Datum van verblijf: oktober 2013