Gratis annuleren tot 03-06-22
PricelineUS$ 84
Hotels.comUS$ 99
TravelocityUS$ 99
Beoordeeld op 1 augustus 2019

Onvriendelijk personeel maar het hotel heeft alles wat je ervan mag verwachten. Schoon, compleet, ontbijt niet allemaal vers maar keus genoeg. Zwembad schoon en netjes. Kamers ruim en comfortabel. Prettige badkamers.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 15 juni 2018 via mobiele applicatie

Voor onze reis een zeer net hotel. Zeker nadat we uit Palermo zijn vertrokken was dit een verademing. Nette kamers, schone badkamer, ruim balkon. Prachtig uitzicht vanaf onze kamer over het zwembad. Wij raden dit hotel zeker aan.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2015

Als je een depressie wilt oplopen, boek dan hier een kamer. Sorry voor deze botte opmerking maar wij vonden dit hotel zo zwaar tegenvallen dat ik het niet anders kan omschrijven. Het (oersaaie) Marsala wordt nog dramatischer door een verblijf in dit hotel. Wij hebben bijna geen gasten gezien waardoor de sfeer een beetje spookachtig wordt,.. Daarbij komt dat het behang van de muren krult, er een zeer muffe lucht hangt en de meubels al zeker 20 jaar oud zijn. Wel positief: de wifi doet het ook op de kamers, en het zwembad is zeer schoon. Verder was het ontbijt zeer beperkt en waren de broodjes hard en het vlees/kaas niet meer vers. De ober doet wel zijn best maar dit mocht niet baten. Het diner was zeer beperkt en onder het genot van een bouwlamp dineren aan tafellakens uit de vorige eeuw die er al dagen op liggen is de sfeer ver te zoeken. Helaas President, de goede uitstraling die het van buiten heeft is binnen niet te bekennen.

Kamertip: Kamers zijn ruim, kamer met zwembad uitzicht is mijns inziens dan nog het beste dat je kunt nemen.
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 19 juli 2015

Dit hotel heeft binnen een opfrisser nodig. Tapijt is smoezelig en rafelig.
Wel een prima zwembad. En het ontbijt is prima.
Het hotel ligt wel 15 minuten lopen van het centrum, maar daardoor wel rustig.
Goed uitgangspunt voor de Zoutpannen en er zijn meerdere Marsala-distileerderijen.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 11 augustus 2014 via mobiele applicatie

Heel ruim hotel maar totaal sfeerloos en lelijk. Zwembad is heel fijn, maar niets lijkt op de foto's. Fitness bestaat sinds 2 jaar al niet meer, maar stond er nog wel overal bij...
Het is wel schoon hier en vriendelijk personeel wat eindelijk ook Engels spreekt.

Datum van verblijf: augustus 2014