“Mooi, maar snel gezien”
Beoordeling van Saline Della Laguna

Saline Della Laguna
Geclassificeerd als nr. 2 van 68 dingen om te doen in Marsala
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Toiletten, Rolstoeltoegang, Activiteiten voor jonge kinderen
1 juni 2018 beoordeeld

Het is een mooi gezicht, die molens bij de zoutpannen, maar je hebt het snel gezien. Het museum is maar klein. De film die vertoond wordt is wel informatief.
Openbaar vervoer komt hier niet. De taxi vanaf Marsala kostte de vooraf afgesproken € 15,--. Terug liften was makkelijk.

19 september 2017 beoordeeld

Als je in de buurt ben zou ik zeker even gaan kijken. Leuk om te zien en ja kan er mooie plaatjes schieten.

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zoutvelden zijn de moeite van een bezoek waard. De molens lijken zo uit "Don Quichot" te komen. Prachtig.
Het restaurant naast het bezoekers-centrum is redelijk, de bediening niet zo attent.

25 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele mooie plaats om de zonsondergang te bekijken. Aan het museum was het wel heel druk en kon je eigenlijk alleen maar zitten in het restaurant. We reden iets verder richting Marsala en parkeerden de auto langs de weg waar we zelf picknickten. Hele leuke ervaring, rustig genieten van de kleuren!

Bekijk meer beoordelingen
14 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie route langs de kust, mooie vergezichten. Verder niet veel te beleven. Gratis parkeren bij het museum en molen. Leuk om even te zien.

Reizigers die Saline Della Laguna bekeken, bekeken ook

Marsala, Province of Trapani
Marsala, Province of Trapani

In Saline Della Laguna geweest? Deel je ervaringen!