“Gezellig en goed eten ”

Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 x gegeten goede en snelle service
En goede kwaliteit eten en drinken
Met groepen zeker reserveren ook door de week.
Pizza met voorgerecht en wat drankjes blijf je met 2 Personen onder de 50 euro
Relatief weinig grote en gezellige gelegenheden , veelal alleen buiten zitten

26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig terras,vriendelijke bediening. Eten is lekker, voor anti pasto sardientjes genomen aanrader.lekkere pasta astice (kreeft)super.Vriendin had pasta met zeevruchten genomen maar mossel met zand, geen probleem ,kreeg een andere. Lekkere wijntjes en veel keuze. Een aanrader.

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Menu gekregen om keuze te maken. Mijn partner koos voor Zeebaars ad 14€. Ik koos voor een antipasti gerecht dat door een Italiaan aan de tafel naast ons genomen werd. 5 gamba's met inktvis erbij. Gerecht was lekker. Bij afrekening werd er 35€ voor dit gerecht gevraagd. Na discussie werd er 5 € afgetrokken en kregen wij een limoncello aangeboden. Ik was niet akkoord maar heb toch moeten betalen. Italiaan naast ons betaalde veel minder.

16 juli 2017 beoordeeld

Prima gegeten op een leuk terras met mooie architectuur. Accurate bediening en goed eten. Goed dat we vroeg waren, wat er was een wachtrij op zondag na half negen.

13 februari 2017 beoordeeld

In Marsala vindt je in het centrum niet zoveel middelgrote restaurants, vaak bodega's met 6 zitplaatsen binnen en wat tafeltjes buiten. Divino Rosso biedt ongeveer 60 zitplaatsen binnen. Goed eten (kreeft!) en prima wijnen.

Reizigers die Divino Rosso bekeken, bekeken ook

Marsala, Province of Trapani

In Divino Rosso geweest? Deel je ervaringen!