3 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 05-10-22
Gratis annuleren tot 06-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Gratis annuleren tot 08-10-22
Hotels.comUS$ 263
PricelineUS$ 203
TravelocityUS$ 263
Beoordeeld op 5 juli 2022

Wij hadden grote verwachtingen bij dit hotel. Laat ons beginnen bij het begin: ja, het is een mooi hotel, de locatie is schitterend, het zwembad groot, er zijn voldoende ligzetels. Het restaurant is heerlijk, de gerechten ook. Maar, de service is zeer wisselend: het kan niet zijn dat de service in zo een zaak afhangt van geluk... Die service moet altijd top zijn. Het ontbijt is zeer ruim en de meeste kelners zeer vriendelijk maar niet allemaal... Toen ik mijn postkaartjes afgaf met de vraag om ze te posten, wist de bediende aan het onthaal haar verbazing niet te stoppen. Wat moest ze hier nu mee aanvangen? Wij bestelden een aperol op het terras. Tot onze verbazing werd die geschonken in een plastieken beker... en in de gemiddelde bar krijg je bij een aperitief chips of olijven.. hier niets. Vreemd

Datum van verblijf: juni 2022
Anna Palmeri, Direttore generale van Baglio Oneto dei Principi di San Lorenzo - LUXURY WINE RESORT, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2022

Dear Els,
thank you for your kind words about our resort and our restaurant. We are sorry to read about your experience at the reception and terrace, we have already looked into it and made sure that it won't happen again. We have some new young employees that we have trained and still are, we apologize for that but we assure you that should you come back nothing of the sort will repeat.
I wish you have a very nice summer,
kindest regards

Beoordeeld op 3 juli 2022

Dit resort ligt op minder dan 30 min van Trapani en is een uitstekende uitvalsbasis voor de verkenning van het Noordwesten van Sicilië, met oa Erice als "must-see". Van hieruit ook bezoek aan de zoutwinning of aan Segesta en Selinunte mogelijk.
Vlotte en vriendelijke check-in. Zeer nette kamer. Prima ontbijtbuffet. Zwembad geeft de mogelijkheid tot een verfrissende duik en biedt een fantastisch uitzicht op de zoutvlakte rond Trapani en Erice. Schitterende zonsondergang vanop terras of bar. Mogelijkheid tot excellent avondmaal op binnenplaats (met uitmuntende bediening).

Datum van verblijf: juni 2022

Dearest Guest,
we read your words with a smile! It was a pleasure having you as our guest and we hope to see you again soon!
Kindest regards

Beoordeeld op 5 juni 2022

mooie kamer, uitgebreid ontbijt, schitterend uitzicht, prettig personeel, heerlijke wijn, mooi gelegen zwembad (water was wel wat koud), drankjes waren vrij prijzig, goed diner, beperkte lunch-mogelijkheden

Datum van verblijf: mei 2022
Anna Palmeri, Direttore generale van Baglio Oneto dei Principi di San Lorenzo - LUXURY WINE RESORT, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2022

Dear Miem,
it's great to read your feedback! All we want is for our guests to have a great time here and enjoy all of our services!
Thank you for your kind words, we hope to have you back here soon!
Cheers

Beoordeeld op 21 april 2022 via mobiele applicatie

We hebben genoten van dit hotel. De kamers zijn mooi, proper en ruim.
Het ontbijt oogt luxueus met veel soorten ontbijtkoeken. Prachige binnenplaats waar je kunt ontbijten. Mooi zwembad , onze kamer keek erop uit. Vanuit de kamers heb je zicht op de zee Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: april 2022
Anna Palmeri, Direttore generale van Baglio Oneto dei Principi di San Lorenzo - LUXURY WINE RESORT, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2022

Dear Stefanie,
thank you so much for your kind words!
Our beautiful view and our food are definitely two of our strenghts so we are very happy to know how much you enjoyed them!
We look forward to seeing you again,
best regards!

Beoordeeld op 5 oktober 2021

Zeer goed op alle vlakken. Restauratie- eten ofwel op een prachtig binnenplein of in rustieke mooie plaatsen.,Sfeer- gelegen op een heuvel tussen de wijngaarden niet ver van Segeste, Erice, Trapani en Marsala., Charme, omgeving,... Sicilië op zijn best. De receptioniste was bijzonder hulpvaardig in het oplossen van een probleem van niet toegekomen bagage.

Datum van verblijf: oktober 2021
Anna Palmeri, Direttore generale van Baglio Oneto dei Principi di San Lorenzo - LUXURY WINE RESORT, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2021

Dearest Pol,
thank you for your kind words! It's worth a lot for us knowing that you enjoyed your time here with us! Also, one of the most important features of our Baglio is the closeness with the best turistic beauties of western Sicily and we are happy to see that you pointed it out! We wish to have you back here soon,
best regards!