3 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 12-10-22
Gratis annuleren tot 13-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Gratis annuleren tot 12-10-22
Hotels.comUS$ 253
PricelineUS$ 226
ZenHotels.comUS$ 219
Beoordeeld op 5 juni 2022

mooie kamer, uitgebreid ontbijt, schitterend uitzicht, prettig personeel, heerlijke wijn, mooi gelegen zwembad (water was wel wat koud), drankjes waren vrij prijzig, goed diner, beperkte lunch-mogelijkheden

Datum van verblijf: mei 2022
Anna Palmeri, Direttore generale van Baglio Oneto dei Principi di San Lorenzo - LUXURY WINE RESORT, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2022

Dear Miem,
it's great to read your feedback! All we want is for our guests to have a great time here and enjoy all of our services!
Thank you for your kind words, we hope to have you back here soon!
Cheers
Rosita

Beoordeeld op 21 april 2022 via mobiele applicatie

We hebben genoten van dit hotel. De kamers zijn mooi, proper en ruim.
Het ontbijt oogt luxueus met veel soorten ontbijtkoeken. Prachige binnenplaats waar je kunt ontbijten. Mooi zwembad , onze kamer keek erop uit. Vanuit de kamers heb je zicht op de zee Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: april 2022
Anna Palmeri, Direttore generale van Baglio Oneto dei Principi di San Lorenzo - LUXURY WINE RESORT, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2022

Dear Stefanie,
thank you so much for your kind words!
Our beautiful view and our food are definitely two of our strenghts so we are very happy to know how much you enjoyed them!
We look forward to seeing you again,
best regards!

Beoordeeld op 5 oktober 2021

Zeer goed op alle vlakken. Restauratie- eten ofwel op een prachtig binnenplein of in rustieke mooie plaatsen.,Sfeer- gelegen op een heuvel tussen de wijngaarden niet ver van Segeste, Erice, Trapani en Marsala., Charme, omgeving,... Sicilië op zijn best. De receptioniste was bijzonder hulpvaardig in het oplossen van een probleem van niet toegekomen bagage.

Datum van verblijf: oktober 2021
Anna Palmeri, Direttore generale van Baglio Oneto dei Principi di San Lorenzo - LUXURY WINE RESORT, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2021

Dearest Pol,
thank you for your kind words! It's worth a lot for us knowing that you enjoyed your time here with us! Also, one of the most important features of our Baglio is the closeness with the best turistic beauties of western Sicily and we are happy to see that you pointed it out! We wish to have you back here soon,
best regards!

Beoordeeld op 19 september 2019 via mobiele applicatie

Gelegen op een 15km van Massala op een helling tussen wijngaarden. Luxe met een mooi ver zicht. Wij verbleven hier voor een nacht. Na twee weken op het eiland al heel wat andere locaties leren kennen, en hierdoor viel het iets minder persoonlijke onthaal ons hier onmiddellijk op. Aan de receptie voldoende info verkregen, maar met een zekere afstand en koelheid gebracht. Ok, we zijn hier maar voor een nacht, werd ons meermaals duidelijk gemaakt. Eten op de binnenplaats, heerlijk. Kwaliteit eten niet slecht maar er is ruimte voor verbetering. Zwembad, mooie locatie prachtig zicht en gratis handdoeken. Het hoofdgebouw is authentiek en nu ingericht als salon en eetkamer.

Datum van verblijf: september 2019
Anna0709, Direttore van Baglio Oneto dei Principi di San Lorenzo - LUXURY WINE RESORT, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2019

Hello SergeD33,
Thank you for your feedback it is always very important for us, as it helps us to grow. It is unusual for us to hear that you did not find our staff friendly enough as it is one of our strong points. None the less we will make sure to pay more attention to this detail and we are glad you enjoyed your stay.
Kindest Regards from all of our staff here at Baglio Oneto.

Beoordeeld op 19 september 2019 via mobiele applicatie

Briljant hotel met perfecte bediening, mooie kamers, schitterend ontbijt en heerlijke maaltijden op de binnenkoer. Daarbij, voor wie het wenst, een wijnproeverij. Daarbij een zeer aanvaardbare prijs voor het gebodene en een zeer vriendelijke staff.

Datum van verblijf: september 2019

Hello pneumo-vino,
Thank you so much for your feedback, it is something we very much value. We are gòad you enjoyed your stay with us. Please come back to visit us soon.