“Gewoon goed”

Geclassificeerd als nr. 15 van 288 Restaurants in Marsala
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

We eten busiati met trapanesesaus en scaloppine al marsala met patate al forno. Karafje witte wijn erbij en we eten hier prima. De bediening is efficiënt en vriendelijk.

21 september 2017 beoordeeld

Wij zijn met ons twee hier 's avonds gaan eten.
We zijn schitterend ontvangen, direct nadat ik had gevraagd voor mogelijkheid tot glutenvrij eten heeft men mij alles wat glutenvrij kon worden bereid, voorgesteld.
Ze bieden zelfs glutenvrije grissini aan.
Het eten was schitterend, zelfs zeer royaal van porties.
De geserveerde locale wijn was perfect, niet te droog, niet te fruitig.
De staff is echt supervriendelijk. Dit is een aanrader, en dicht tegen het centrum van Marsala.

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant staat in verschillende Nederlandstalige reisgidsen, wij waren hier alvast niet de enige toeristen.
Maar inderdaad, zonder de gids zouden we nooit vermoed hebben dat hier een restaurant was. De inrichting is sober, niet echt gezellig ook vond ik, en al helemaal niet conform de beschrijving in onze gidsen. Maar kom, we gingen voor het eten. Dat was inderdaad heel erg lekker. We kozen elk iets van de suggestiekaart, en we hebben het ons niet beklaagd. Eenvoudig, lekker en betaalbaar eten, zoals het hoort!

14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant waar vooral Italianen( en geen toeristen) komen.
Eten van erg goede kwaliteit.
Bediening vriendelijk, snel en efficient.
Prijzen, voor Nederlandse begrippen, laag; twee maal heerlijke pasta, twee maal hoofdgerecht, groenten, fles wijn, gles water en koffie in totaal € 72
Kortom een aanrader.

6 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben ze een prima menu met lekkere gerechten. Hier en daar is men erg scheutig met zout maar de gerechten zijn smakelijk en de moeite waard. Ook de wijn mag er zijn.
Ook geschikt voor families met kinderen.

Reizigers die Osteria Il Gallo e L'Innamorata bekeken, bekeken ook

Marsala, Province of Trapani

In Osteria Il Gallo e L'Innamorata geweest? Deel je ervaringen!