Vandaag geopend: 08:00 - 17:00

R2525GLrobertv
Arnhem, Nederland
via mobiele applicatie
Monte baldo

TIP: ga vroeg en koop je tickets online. De tickets worden direct per mail verzonden en de QR codes ... meer lezen

Beoordeeld op 4 augustus 2017
JonDenoulet
via mobiele applicatie
Lees alle 1.050 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Malcesine
Ontdek DOP Olive Oil
5 beoordelingen
vanaf US$ 66,41
Meer info
vanaf US$ 108,67
Meer info
Beoordeeld op 9 augustus 2020

Indrukwekkend uitzicht wanneer je eenmaal boven bent.
Tip: boek je tickets op voorhand online (als de service werkt...) want de wachtrijen zijn enorm. De wachtrij bevindt zich ook in de zon.

Aangezien wij de kabelbaan genomen hebben in tijden van COVID-19, werd onze temperatuur voor het instappen genomen en waren we verplicht een mondmasker te dragen. Overigens zijn er ook verschillende plekken waar je je handen kan ontsmetten. Wat ik echter niet begrijp is waarom ze de bakjes nog steeds (in deze tijden) zo vol steken waardoor je je echt niet prettig voelt. Onmogelijk om 1m afstand te houden: je staat schouder-aan-schouder met een onbekende.

De prijs (heen-en-terug) bedraagt 22 EUR/persoon. Ik vind dit nogal een groot bedrag maar maak vooral voor jezelf uit of het uitzicht dit geld waard is.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 26 september 2019

Wij hebben goede ervaringen, in tegenstelling tot velen voor ons( zie beoordelingen).
Wij zijn gelopen naar het tussenstation, een stevige wandeling, konden meteen met lift mee omhoog. Een goede gondel, want deze draait heel langzaam rond, zodat een ieder van het mooie uitzicht kan genieten!
Het is raadzaam om tijdig omhoog te gaan, ofschoon wij ( september) geen enkel probleem met drukte hadden.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

In 2 stappen met de kabelbaan naar een hoogte van 1760 meter met bovenaan, Monte Baldo een schitterend uitzicht over het Gardameer en de bergen. Op de weg naar beneden echter was de laatste kabelbaan defect. De afstand naar beneden was nog bijna een uur lopen. En hierin schoot men bij de kabelbaan ernstig tekort. Men beloofde dat er een bus zou komen, maar pas naar bijna een uur kwamen er 2 taxibusjes die slechts 8 a 10 personen konden meenemen waar er wel 300 mensen stonden te wachten. En de eerste die er stonden te wachten konden niet als eerste mee. De Italianen die met bijna lege auto's naar beneden reden namen niemand mee. Na een kilometer lopen werden we gelukkig door Nederlanders meegenomen. Hierin valt door de kabelbaan beheerders nog veel te verbeteren.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Indrukwekkende vergezichten, maar waardeloze service. Enorme wachtrijen en niemand die uitleg geeft waarom de kabelbaan slechts een keer in het half uur gaat ondanks deze wachtrij. Afrader!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 26 juni 2018 via mobiele applicatie

Met de kabelbaan naar boven dan geniet je al van het prachtige uitzicht. Eenmaal boven genieten van de schone lucht, de prachtige vergezichten en de vele vegetatie. Een aanrader❣️

Datum van activiteit: juni 2018