“GeZellig pittoresk ”
Beoordeling van Ristorante Aristotele

Ristorante Aristotele
Reserveren met
Ristorante Aristotele is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 21 van 112 Restaurants in Malcesine
Keukens: Italiaans
19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk restaurantje verborgen tussen een paar steegjes. Een heerlijke (goedkope) liter rode wijn liet onze twee pizza’s nog beter smaken. Ons laatste avondje in Malcesine hier prima kunnen afsluiten.

23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een leuke boottocht op het Gardameer hadden we, mijn man en ik, zin in een lekker hapje. Iets of wat verscholen in de binnenstad vonden we op een hoek van een straatje deze gelegenheid. Ik zag meteen dat het etablissement standing had. Niet het toeristisch restaurantje zoals er 12 in een dozein zijn.
Na een blik op de kaart hadden we meteen gevonden wat we zochten. Een pizza Calvetti. Hetgeen we kregen was een overlekkere pizza die we samen verorberden. Ik moet toegeven dat dit waarschijnlijk de lekkerste pizza is die ik in heel mijn leven gegeten heb. Ik heb van elke hap genoten. Het bruiswater dat we erbij hadden besteld was ook schitterend. Nadien hebben we nog een latte machiato gedronken en dat maakte het plaatje helemaal af.
De bediening was super. We konden netjes ons zegje doen in het Engels en kregen ook perfect antwoord. Eén van de diensters kwam zelfs spontaan een drinkbakje water brengen voor ons hondje.
Er viel nergens een mindere noot te bespeuren. Dit restaurant is een voorbeeld van efficiëntie, klein, cozy terrasje en kwaliteit leveren voor een eerlijke prijs. Wat wil de gebruiker nog meer. Ik geef niet vlot een uitstekende score maar deze gelegenheid verdient het zeker. Puik.

23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje afgelegen, net buiten het drukke toeristische gedeelte. Aangenaam zitten op het terras met mooi zicht op de kleine straatjes. De bediening is heel vriendelijk. Italiaans, Duits en Engels zijn geen probleem.

We bestelden een pizza om te delen. Misschien wel één van de lekkerste die we al ooit hadden. De bodem was heel smaakvol en luchtig. Niet te dik, niet te dun. En met heerlijke toppings... Super.

Nadien nog beide een latte, zoals hij moet zijn.

Wat een ontdekking!

6 oktober 2017 beoordeeld

We hebben in 10 dagen tijd alle restaurants uit de Tripadvisor top 10 bezocht, uitgezonderd de 'pizzeria's' omdat we graag mooi Italiaans voedsel wilden genieten. Dit restaurant is zwaar ondergewaardeerd. Voor ons de absolute nummer 1 in Malcesine. De bediening is super zodra je zelf even de moeite neemt om contact te leggen. Kost niet meer dan een paar woordjes Duits of Italiaans en de mensen rennen voor je en zetten je de mooiste gerechten voor.

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht hier! Echt verse vis op zowel mijn pasta vongele als op de pizza frutti di mare van reisgenoot. Het restaurant zit in het centrum maar net op een plekje waar minder toeristen lopen. Vandaar dat je hier waarschijnlijk dan ook echt lekker eten krijgt! Volgens de lokale beambte van de bank eet je hier de beste pizza's van het dorp, wij onderschrijven dat van harte!

Reizigers die Ristorante Aristotele bekeken, bekeken ook

Malcesine, Province of Verona

Malcesine, Province of Verona

In Ristorante Aristotele geweest? Deel je ervaringen!