Beoordeeld op 20 september 2017

Een geweldig hotel waar je je thuis voelt! Op een meer dan een geweldige locatie. Prijs kwaliteit is een tien. Heel goed en vriendelijk personeel. De hygiene in het hotel is ook prima geregeld.de bedden zijn ook prima, kortom een aanbeveling!!!!!!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 28 juni 2013

Al twee keer een rustige vakantie mogen meemaken vanuit dit hotel. Goede ligging met het meer en het dorp op loopafstand. Mooi schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. Familie en personeel zijn uiterst behulpzaam. Ruime tuin met royaal zwembad en genoeg ligbedjes. Aanrader om vanuit hier het gardameer te ontdekken!

Datum van verblijf: juni 2013
Beoordeeld op 28 juni 2013

Dit hotel inmiddels twee keer bezocht. Met een knoop in onze maag zijn we vertrokken. Dit hotel is zo prettig dat je graag nog wat langer zou blijven. De ligging is ideaal. Tegenover de supermarkt en op een kwartiertje lopen (langs de oevers van het gardameer) van het centrum. Ook alle lof voor Roberto, bij aankomst krijg je netjes uitgelegd wat er te doen is. Als je vragen hebt kun je vrijwel altijd bij hem terecht. Wij gaan zeker nog eens terug naar dit hotel.

Datum van verblijf: juni 2013
Beoordeeld op 13 oktober 2012

We willen Roberto en de ganse staf bedanken voor het aangename verblijf in hotel Benacus . Het is de perfecte verblijfplaats om uitstapjes te maken naar de stadjes aan het Gardameer en de omgevende natuur . De ontvangst , het ontbijt , netheid en mooie tuin ....
Tot de volgende keer
Ciao
Chris en Paul

Datum van verblijf: september 2012
Beoordeeld op 12 juli 2011

Broer en zus die het hotel runnen doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Vanuit het hotel wandel je in 2 minuten naar de boulevard, waarna je na 15 minuten in het centrum van Malcesine bent. Je kunt ook de bus nemen: voor 1 euro brengt die je in hartje centrum (ritje van nog geen vijf minuten). Veel voordeliger dan een hotel in het oude centrum. Het hotel ligt weliswaar aan een weg, maar (zeker als je een kamer boekt met bergzicht) merk je daar niets van. Het ontbijt is uitgebreid, de service zoals genoemd perfect. Kamers zijn ruim genoeg en zeker het eigen terras. Onder het hotel een drogist en een klein winkeltje, er tegenover een supermarkt en een tabakszaak. Heb er echt een heerlijk verblijf gehad en voelde me welkom, veilig en relaxed.

Kamertip: Vraag om een kamer met bergzicht.
Datum van verblijf: juli 2011