“Lekker snel ”

Geclassificeerd als nr. 8 van 105 Restaurants in Malcesine
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden deze avond geen zin om uitgebreid te gaan tafelen.. dat was hier in ieder geval gelukt. Nadat we besteld hadden stond onze pizza binnen 5 minuten op tafel! De smaak was prima.. we zaten wel in de loop van het drukke straatje en mensen stonden naast ons te wachten op een plaatsje. Dat was wat minder maar oké! Mn vriendin kreeg achteraf nog een flesje wijn mee.. heel attent!

Schrijf een beoordeling

2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 10 min wacht op onze tafel vanwege de drukte. Wel hebben ze ons ter compensatie een gratis drankje aangeboden (champagne). Het eten werd snel geserveerd en was erg goed te eten. Ook de prijs was goed. Achteraf kregen we ook nog een flesje wijn cadeau.

22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed adresje. Beetje achterin een straatje, lekker fris in de zomer. Zeer grote keuze van pizza's. Ze waren in elk geval vers bereid en zeer lekker.

28 juli 2015 beoordeeld

Ondanks de grote van het restaurant, het vele volk en de uitgebreide kaar (56 soorten pizza ondermeer) is een vlotte, vriendelijk bediening. Helemaal niet duur en lekker.
Een echte aanrader.

17 februari 2012 beoordeeld

Hebben 3 avonden op rij hier gegeten! Restaurant zat vol "locals" en de baas kende iedereen. Na het eten van een uitstekende pizza en lekkere pasta gratis limoncello ! Werden supervriendelijk bediend ,na 3 dagen voelden we ons daar echt al helemaal thuis!Nog nooit meegemaakt: lekker Italiaans eten( pizza, pasta,risotto...) vriendelijke bediening, superleuke sfeer én helemaal niet duur!! In de zomer misschien wel druk,
maar zeker de moeite waard.

• Sfeer

Reizigers die Da Pedro bekeken, bekeken ook

Malcesine, Province of Verona

In Da Pedro geweest? Deel je ervaringen!