“Je kunt wel blijven eten, zo lekker is het!”
Beoordeling van La Cambusa

La Cambusa
Geclassificeerd als nr. 6 van 105 Restaurants in Malcesine
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven in Riva del Garda. Op een dag hebben wij een rondvaart gemaakt en kwamen wij terecht in o.a. Malcesine. Een vrolijke bediening wees ons een tafel toe! We kregen brood met dipjes vooraf... heerlijk! Vervolgens heb ik carpaccio op en mijn vriend een mooie schaal spaghetti. Allebei hebben we genoten van de enthousiaste bediening en het geweldige eten. Een medewerker wist dat wij een dip erg lekker vonden en gaf ons een pot mee zodat wij savonds nogmaals konden smullen! Echt een aanrader om hier te eten.

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

La cambusa ligt vlak aan de haven van Malcesine. Vanaf de veerboot sla je rechts af en na 50 meter vind je het restaurant. Restaurant zelf is ingericht als een oud piratenschip (vandaar de naam la cambusa ) een thema wat overigens centraal staat in deze plaats. Wij hebben op het tegenover liggende terras. Gegeten. Kaart is wat je er van verwacht, standaard traditionele gerechten ( geen panini voor de lunch). Goed kwaliteit voor een redelijke prijs in zo'n toeristisch gebied. Bediening ook oprecht vriendelijk en zeker niet opdringerig.

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk om te doen en superlekker. Personeel en zaakvoerder doen hun uiterste best om iedereen optimaal te bedienen. Zeer lekkere vis gegeten frietjes waren wel iets minder die zouden ze nog kunnen verbeteren. Ook supergezellig aanrader ik zou zeker en vast terug keren.

3 juli 2017 beoordeeld

Ook dit jaar weer een aantal keren gegeten bij La Cambusa, honden krijgen "eigen" maaltijd netjes op bardjes en wij kregen zelfs een geschenk omdat we er al zoveel jaar komen.

28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goede zorgen en verukkelijk eten, echt een aanrader! Je krijgt meer dan waard voor je geld. Zo kreeg je aan het begin een broodplankje met kaas, olijven en tomatentapenade. En achteraf kreeg je 2 gratis drankjes van het huis kort om hoe het zou moeten. Je voelt je echt in de watten gelegd.

Reizigers die La Cambusa bekeken, bekeken ook

Malcesine, Province of Verona

In La Cambusa geweest? Deel je ervaringen!