“Italiaans fijnproeven”
Beoordeling van Ristorante al Gondoliere

Ristorante al Gondoliere
Geclassificeerd als nr. 3 van 105 Restaurants in Malcesine
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Romantisch, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als altijd bij dit restaurant gegeten. Zeer goede en hoffelijke bediening en uitstekende kaart. Mooie gerechten en zuiver gepresenteerd. Mag van mij iets spannender. Helaas was het er erg warm en kreeg men het restaurant niet gekoeld met de grote aanwezigheid van ventilators. De gasten en personeel hadden hier zichtbaar last van. Jammer van dit restaurant dat in de hoge segment wil meedoen.

18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak in het centrum van Malcine. Wij hadden als voorgerecht zalm en pasta met champignons. Beide nagenoeg smaakloos. Als hoofdgerecht filette de manzo en zeebaars . Beide lekker van smaak. Vriendelijk personeel maar enorm gejaagd, geen oprechte belangstelling voor de klant. Prijs kwaliteit is in balans .

Snys2, Proprietario van Ristorante al Gondoliere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2016

Dear Guests, thank you for the review you wrote. Thank you for your compliments, but at the same time we would like to say sorry if you didn't fully enjoy the experience in our restaurant. We hope to see you again next time and we will be happy to let you experience the quality of our Service and our Food.

28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Prettige bediening, spreken ook Engels. Ook fijn dat er niet een al te uitgebreide menukaart is. Hierdoor komen de bestaande gerechten goed tot hun recht. En ook belangrijk; Ruim en vooral schoon sanitair aanwezig.

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt de moeite waard. Prachtige omgeving, nette bediening, stoffen servetten, mooie glazen, etc. Het eten is zeer verfijnt en doet zelfs Frans aan. Prijs vs kwaliteit is m.i. evenredig. Ik zou er niet met jonge kinderen dineren.

Snys2, Proprietario van Ristorante al Gondoliere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2017

Dear Mick, many thanks for your review. We are glad to know you think our food is good, as the service too. The owners always think about small details to make everything perfect and we are happy you noticed and appreciated it.
Hope to see you again for this new exciting​ season.

13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier degelijk gegeten . Je zit hier rustig op het terras met lekkere pasta . De salade caprese was niet super als enig minpuntje.

Snys2, Proprietario van Ristorante al Gondoliere, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2016

Dear Guest, thank you for your review, we really appreciate your opinion. We hope to see you soon on Lake Garda.

Reizigers die Ristorante al Gondoliere bekeken, bekeken ook

Malcesine, Province of Verona

In Ristorante al Gondoliere geweest? Deel je ervaringen!