“Restaurant la pace malsecino”
Beoordeling van Ristorante La Pace

Ristorante La Pace
Geclassificeerd als nr. 15 van 105 Restaurants in Malcesine
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Buffet, Bezorgen, Reserveringen
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Superrrrrr gezellig fijne bediening zeer gezellig .voor herhaling vatbaar .superrrr genoten !!! De eigenaar was superenthousiast.dochter was jarig en alles werd uit de kast gehasld helemaal te gek .

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen in de oude haven, direct aan het water, het restaurant La Pace. Dit jaar is het restaurant uitgebreid door de aankoop van het naastgelegen restaurant. Als altijd bestellen wij ons favoriet (mosselen van de schippersvrouw). Helaas viel dit tegen, de mosselen waren klein en niet goed schoongemaakt. Dit was wel een domper omdat dit restaurant als goed staat aangeschreven. Wellicht komt dit door het her-organiseren van de fusie van beide restaurants. De bediend was daarentegen, als gewoonlijk goed en netjes. Hopelijk hersteld de kwaliteit zodat we weer kunnen genieten van de mosselen bij La Pace.

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk restaurantje.. je zit er erg mooi op terras, het eten is goed.. vooraf een prosecco van het huis en na het eten de fles limoncello op tafel! Je word hier goed verwend.. prijs kwaliteit is helemaal top!! Aanrader; spaghetti met schaal en schelpdieren!

3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een tocht over de monte baldo is het neerstrijken in Malcesine echt een top afsluiter. In een prachtig dorpje zijn we tegen dit prachtige restaurantje aangelopen. De plek alleen al is fantastisch, bijna aan het water met een mooie uitkijk over het meer.

Het is niet bij uitstek een restaurant voor gezinnen met kleine kinderen, maar het personeel reageerde heel goed op ons (2 volwassenen en 3 kinderen onder de 5 jaar). Ze zorgde voor een mooi plekje en kwamen met leuke ideeën voor de kinderen qua eten.

Wij hadden 2 verschillende pasta's en die waren echt fantastisch!

Ook de prosecco vooraf en limoncello zijn kleine maar hele leuke verassingen!

We hebben echt genoten en zouden zo teruggaan (helaas zitten we op 1,5 uur rijden).

16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant op een pleintje aan het water. We werden verwelkomd met een glaasje prosecco. Prima ambiance en goede keuken. Een violist verhoogde het sfeer met prima muziek. Tot slot de fles limoncello op tafel. Een aanrader!!

Reizigers die Ristorante La Pace bekeken, bekeken ook

Malcesine, Province of Verona

In Ristorante La Pace geweest? Deel je ervaringen!