Patrick N
Nederland

Zeer goed hotel

Beoordeling van Majestic Palace Hotel
5,0 van 5 bollen26 apr 2019 beoordeeld
Zeer goed hotel. Heerlijk eten,heel veel keuze en van goede kwaliteit.Oprecht vriendelijk personeel en nette kamers.Geweldige ligging in het zeer mooie Malcesine.Heeft niet voor niets een certificaat van uitmuntendheid.Wij komen zeker terug

Datum van verblijf: augustus 2018
Is er een probleem met deze beoordeling?
Sunhotels, Responsabile relazioni pubbliche van Majestic Palace Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 27 apr 2019
Dear Duke1971,

Herewith really wish to thank you for such a kind feedback concerning our Majestic Palace!
We really appreciate you have enjoy in full your stay, crowned thanks to the service and the professionality of our staff members.
All our efforts are targeted to allows to all our guests the possibility to enjoy unforgettable moments and pleasant days with us.

Please, accept our warmest thankful for your shared experience.

We look forward to welcome you again!

Best Regards,
Restaurant
Bar/lounge
Meer hotels in Malcesine bekijken
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft maar liefst drie buitenzwembaden en bovendien nog een mooi vernieuwd binnenbad. Voor de kinderen zijn er verschillende speeltuigen en is er dagelijks animatie voorzien. Wat ons verbaasde was de hoge kwaliteit van het voedsel: zowel het aanbod de ontbijt- als dinnerbuffetten waren erg variërend en verveelde op geen enkel moment na een week.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Voor de eerste maal in dit hotel verbleven en het is een echte aanrader, we hadden een kamer met zicht op het gardameer, airco, deftige badkamer en ruimte genoeg.
We hadden half pension geboekt en waren aangenaam verrast van het ontbijt evenals het avondeten, de grote keuze en kwaliteit van het eten.
Er zijn faciliteiten genoeg in het hotel om de kinderen bezig te houden als je een rustdag wil inlassen.
We komen hier zeker eens terug.
Foto's van het zicht op het balkon.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 6 juni 2017 via mobiele applicatie

Ligging geweldig, hotelkamer met airco en erg ruim met balkon. Grote tuin, vriendelijk personeel en erg leuk met kinderen en het eten is daar echt helemaal top.
Boek je halfpension dan zit er 4 dagen middageten bij waarbij ook onbeperkt alcoholische dranken. We komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 14 oktober 2015

Goede kamer met airco. Netjes schoon. Eten was prima, jammer dat het zo grootschalig is en ongezellige eetzaal. We hadden het leuk gevonden als we buiten hadden kunnen eten. Zwembad prima. Malcesine op loopafstand, wel pittige wandeling in de hitte omhoog als je terug naar het hotel loopt. Mooi uitzicht over het meer vanaf het hotel.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 3 augustus 2015

Superior kamer in de achterbouw in de tuin is ruim en beschikt over een terras met zicht op het kinderzwembad. Meerdere zwembaden en veel mogelijkheden voor de kinderen (pingpong, minigolf, trampoline, ballenbad, miniclub, tennis, enz). Ruim ontbijtbuffet. Avondeten ook in buffetvorm maar zeer gevarieerd en kwalitatief goed. Vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit één van de beste restaurants aan het Gardameer. Reeds meermaals teruggekeerd.

Datum van verblijf: juli 2015