14 oktober 2015 beoordeeld

Goede kamer met airco. Netjes schoon. Eten was prima, jammer dat het zo grootschalig is en ongezellige eetzaal. We hadden het leuk gevonden als we buiten hadden kunnen eten. Zwembad prima. Malcesine op loopafstand, wel pittige wandeling in de hitte omhoog als je terug naar het hotel loopt. Mooi uitzicht over het meer vanaf het hotel.

• Verbleef: september 2015, reisde met familie
3 augustus 2015 beoordeeld

Superior kamer in de achterbouw in de tuin is ruim en beschikt over een terras met zicht op het kinderzwembad. Meerdere zwembaden en veel mogelijkheden voor de kinderen (pingpong, minigolf, trampoline, ballenbad, miniclub, tennis, enz). Ruim ontbijtbuffet. Avondeten ook in buffetvorm maar zeer gevarieerd en kwalitatief goed. Vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit één van de beste restaurants aan het Gardameer. Reeds meermaals teruggekeerd.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
9 juli 2015 beoordeeld

Het was reeds de tweede keer dat we dit hotel kiezen, een echte aanrader!! Zeer lekker eten, prachtige ligging, rustig gelegen maar toch ideaal om het gardameer te verkennen met de wagen! Propere kamers, zeer vriendelijk personeel!

Kamertip: De mansarde kamers zijn goedkoper maar zeker evenwaardig!
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
30 augustus 2014 beoordeeld

Verzorgd hotel met vriendelijk personeel.
Eten was zonder meer goed en voldoende keuze.
Uitstekend gelegen om uitstapjes te maken naar bv. Arco, Lago di Tenno, Monte Baldo, Lago de Cavedine, Limone Sul Garda,...

Kamertip: Het achterste gebouw biedt wel een meerwaarde en is zijn meerprijs zeker waard. (vooral bovenste etage vanwege mooi uitzicht)
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie
28 augustus 2014 beoordeeld

De kamers waren aan een opfrisbeurt toe, maar alles was netjes, ook propere badkamers.
Helaas hadden wij een all-in formule en dat doen we dus nooit meer.
Wij hebben onze kinderen geleerd hun bord leeg te eten en dan zie je andere kinderen alle desserts opeten, zodat er niets meer overblijft na het gewone eten.
Het avondbuffet was niet slecht maar 's middags waren er enkel broodjes en frisdrank uit een (slecht werkend) apparaat voorzien.
Gelukkig hadden wij een wat afgelegen kamer met terras, zodat we de verschrikkelijk enerverende animatie niet hoefden mee te maken.
Malcesine is een heel leuk stadje, maar er zijn ongetwijfeld betere hotels.

• Verbleef: september 2013, reisde met familie