Beoordeeld op 14 oktober 2015

Goede kamer met airco. Netjes schoon. Eten was prima, jammer dat het zo grootschalig is en ongezellige eetzaal. We hadden het leuk gevonden als we buiten hadden kunnen eten. Zwembad prima. Malcesine op loopafstand, wel pittige wandeling in de hitte omhoog als je terug naar het hotel loopt. Mooi uitzicht over het meer vanaf het hotel.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 3 augustus 2015

Superior kamer in de achterbouw in de tuin is ruim en beschikt over een terras met zicht op het kinderzwembad. Meerdere zwembaden en veel mogelijkheden voor de kinderen (pingpong, minigolf, trampoline, ballenbad, miniclub, tennis, enz). Ruim ontbijtbuffet. Avondeten ook in buffetvorm maar zeer gevarieerd en kwalitatief goed. Vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit één van de beste restaurants aan het Gardameer. Reeds meermaals teruggekeerd.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 9 juli 2015

Het was reeds de tweede keer dat we dit hotel kiezen, een echte aanrader!! Zeer lekker eten, prachtige ligging, rustig gelegen maar toch ideaal om het gardameer te verkennen met de wagen! Propere kamers, zeer vriendelijk personeel!

Kamertip: De mansarde kamers zijn goedkoper maar zeker evenwaardig!
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 30 augustus 2014

Verzorgd hotel met vriendelijk personeel.
Eten was zonder meer goed en voldoende keuze.
Uitstekend gelegen om uitstapjes te maken naar bv. Arco, Lago di Tenno, Monte Baldo, Lago de Cavedine, Limone Sul Garda,...

Kamertip: Het achterste gebouw biedt wel een meerwaarde en is zijn meerprijs zeker waard. (vooral bovenste etage vanwege mooi uitzicht)
Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 28 augustus 2014

De kamers waren aan een opfrisbeurt toe, maar alles was netjes, ook propere badkamers.
Helaas hadden wij een all-in formule en dat doen we dus nooit meer.
Wij hebben onze kinderen geleerd hun bord leeg te eten en dan zie je andere kinderen alle desserts opeten, zodat er niets meer overblijft na het gewone eten.
Het avondbuffet was niet slecht maar 's middags waren er enkel broodjes en frisdrank uit een (slecht werkend) apparaat voorzien.
Gelukkig hadden wij een wat afgelegen kamer met terras, zodat we de verschrikkelijk enerverende animatie niet hoefden mee te maken.
Malcesine is een heel leuk stadje, maar er zijn ongetwijfeld betere hotels.

Datum van verblijf: september 2013