“Aanrader! ”

Ristorante Focolare
Geclassificeerd als nr. 18 van 127 Restaurants in Livigno
Keukens: Barbecue, Steakhouse
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten voor een goede prijs. Bediening is hartelijk en in voor een grapje. De pizza Focolare is een aanrader (zie foto!)

1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, erg gezellig!
Gegeten met kinderen tijdens skivakantie. Echt een aanrader!
Lekkere wijn en Grappa!

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker en gezellig restaurant. Vriendelijke bediening (in for a joke, buiten de manager), zeer lekkere pizza’s tegen hele mooie prijs.
Ruime keuze aan wijn

6 april 2017 beoordeeld

Gevarieerde en lekker keuze van eten, vriendelijke bediening, verzorgd en gezellig. Goede ligging. Zeker aan te raden

5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier twee keer met een groep van 18 personen. Ontvangst en omgang is zakelijk maar correct. Echter vriendelijk kan je het niet noemen. Omdat men de tafels voor een tweede shift wilden gebruiken werden we eigenlijk tijdens de maaltijd al buitengekeken, uiteindelijk werden we zelfs verzocht de zaak op tijd te verlaten. Uiteraard is deze druk weinig bevorderlijk voor het "genieten" wat een restaurantbezoek toch deels beoogt.
Het eten was gelukkig lekker, al mag dat wel voor de prijs die je ervoor betaalt.
Over de versheid van de gebruikte producten hadden sommige gasten achteraf hun twijfels...

Reizigers die Ristorante Focolare bekeken, bekeken ook

Livigno, Province of Sondrio

In Ristorante Focolare geweest? Deel je ervaringen!