“Heel goed”

FOCOLARE
Geclassificeerd als nr. 22 van 122 Restaurants in Livigno
Keukens: Barbecue, Steakhouse
6 april 2017 beoordeeld

Gevarieerde en lekker keuze van eten, vriendelijke bediening, verzorgd en gezellig. Goede ligging. Zeker aan te raden

5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier twee keer met een groep van 18 personen. Ontvangst en omgang is zakelijk maar correct. Echter vriendelijk kan je het niet noemen. Omdat men de tafels voor een tweede shift wilden gebruiken werden we eigenlijk tijdens de maaltijd al buitengekeken, uiteindelijk werden we zelfs verzocht de zaak op tijd te verlaten. Uiteraard is deze druk weinig bevorderlijk voor het "genieten" wat een restaurantbezoek toch deels beoogt.
Het eten was gelukkig lekker, al mag dat wel voor de prijs die je ervoor betaalt.
Over de versheid van de gebruikte producten hadden sommige gasten achteraf hun twijfels...

8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi restaurant tot in de puntjes ingericht. Mooi terras op de verdieping. Lekkere pizza gegeten. Een aanrader als je in Livigno bent.

20 april 2016 beoordeeld

Restaurant is nog vrij nieuw, heeft een goede ligging, super vriendelijke bediening en goed prijs kwaliteit eten.

9 april 2016 beoordeeld

Dit restaurant wordt druk bezocht en reserveren is noodzakelijk. Het restaurant zelf is niet echt aangenaam (weinig plaats, de zithoogte is t.o.v. tafel te laag, de haard is, voor wie in de nabijheid zit, niet aangenaam). De bediening is vriendelijk en correct. Het eten is lekker maar dan ook weer niet super.

Reizigers die FOCOLARE bekeken, bekeken ook

Livigno, Province of Sondrio

In FOCOLARE geweest? Deel je ervaringen!