“Zoals een Italiaans ristoranto moet zijn. ”
Beoordeling van La Mirage

La Mirage
Geclassificeerd als nr. 12 van 123 Restaurants in Livigno
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Een TripAdvisor-lid
18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vierde bezoek aan Livigno en vierde keer met regelmaat gegeten. Reserveren in de zomermaanden niet perse nodig. Prima pizza's en meer dan voldoende keus. Heerlijke polenta taragna vooraf en afmaken met een huisgemaakte tiramisu. Ideale brandstof voor een fietsrit de volgende dag. Bediening uitermate vriendelijk en vlot.

5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier vier (!) keer met een hele groep vrienden, volwassen en kinderen. Vriendelijk onthaal, drukke maar goede sfeer, geduldig personeel. Ruime kaart met zowel klassieke Italiaanse als streekgerechten. Lekkere schotels zonder uit te blinken. Gelet op de prijs wel een goede prijs/ kwaliteit.
Helaas had ik niet door dat ze 20€ aan de rekening toevoegden toen ik met mijn credit card betaalde.

15 januari 2017 beoordeeld

De betere Italiaanse keuken, betaalbaar en supervriendelijk en gedienstig. Een aanrader zonder risico's voor het onbekende. Ruim aanbod en alles superlekker

7 november 2016 beoordeeld

eerlijke keuken voor een redelijke prijs maar niet gastronomie te verwachten. Wel vriendelijk personeel en snelle bediening. GRATIS limonchella bij de afrekening.

11 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de vorige pizza bij Hotel Alpina - Ristaurante Garden is deze werkelijk tegengevallen. Te dunne krokante breekbare korst, te overvloedige aanwezigheid van mozarella (pizza zwemt in de boter).
De tagliatelli al salmole was lekker, maar veel te weinig! Goed voor een kind van 8-9 jaar.
OK, qua prijs zitten ze onder de vorige. Maar hier in Livigno is alles al véél goedkoper, so what indien de vorige duurder was, maar véél lekkerder.

Reizigers die La Mirage bekeken, bekeken ook

Livigno, Province of Sondrio

In La Mirage geweest? Deel je ervaringen!