Baita Montana Spa Resort
Hotel Valtellina(Livigno)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 128*
US$ 124*
  • Gratis parkeren
Hotel Livigno(Livigno)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 115*
US$ 104*
  • Gratis parkeren
Hotel Posta(Livigno)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 143*
US$ 139*
US$ 126*
  • Gratis parkeren
Hotel Astra(Livigno)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 94*
US$ 87*
Hotel Marzia(Livigno)
US$ 159*
US$ 122*
  • Gratis parkeren
Hotel Concordia(Livigno)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 161*
US$ 156*
  • Gratis parkeren
Hotel Galli(Livigno)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 113*
US$ 109*
US$ 193*
Hotel Francesin(Livigno)
US$ 147*
US$ 143*
10 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met heel lekker en gevarieerd ontbijt. Kamers zijn niet echt groot, maar het hotel is dan ook in de eerste plaats gemaakt voor skiërs . Busstop tegenover de hotelingang bij terugkomst. Busstop naar de liften is slechts een vijftig meter naar onder wandelen .

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
1 maart 2016 beoordeeld

We hadden een prima kamer (suite) en die was groot en modern in vergelijking met de gewone kamers.
Breakfast is zeer goed en gezond.
Restaurant is lekker, maar het eten soms te snel aan tafel gebracht. De kwaliteit is goed, maar niet uitzonderlijk.
Personeel is zeer vriendelijk!

Kamertip: Suites zijn mooi en rustig.
  • Verbleef: februari 2016, reisde met vrienden
8 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooi en net hotel, maar echt geen 4 sterren waard. Hiervoor zijn de kamers en zeker de badkamer véél te klein. Als er iemand op het toilet zit dan krijg je de deur niet meer open. Op 1,5 m2 hebben ze een bidet, douche, wc en wastafel gepropt.
De matrassen op de bedden zijn even hard als de vloer.
Het eten is er wel heel lekker en de bediening is erg vriendelijk.
Spijtig dat er bij het ontbijt maar 1 kok is, met als gevolg dat je heel lang moet wachten eer je een gebakken eitje hebt.
Het hotel ligt ook heel ver van het dorp. Als je geen eigen vervoer hebt moet je de bus of taxi nemen.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
28 december 2014 beoordeeld

tevreden over zowel het eten als het verblijf. Zeer vriendelijke mensen. altijd bereid om te helpen. Eten was lekker ( soms wel te grote porties ).
De kamers zijn volledig volgens wens.
Enig minmuntje == de afstand naar de skipistes. Je dient steeds de bus ( gratis) te nemen. Dit heeft ons echter niet veel gestoord.

Kamertip: als je met kinderen gaat, geen standaard kamer kiezen. deze vallen te klein uit voor 3 of 4 personen.
  • Verbleef: december 2014, reisde met familie
3 januari 2014 beoordeeld

Dit hotel heeft echt heel wat pluspunten. Vriendelijkheid, lekker eten, goede wijnkaart, elke kamer heeft zijn parkeerplaats in de ondergrondse er ruime garage. Karretjes op wielen zijn beschikbaar om je bagage vlot en in 1 keer naar de kamer te brengen. Alles is goed beveiligd aan de hand van codes of batch. Er is tevens een self-carwash aanwezig wat echt wel een luxe is. Voor 2 € kan je je wagen proper maken zodat je op een nette manier je bagage kan in/uitladen. In het restaurant ('s avonds) heb je een vaste tafel. De bediening gaat wel erg snel dus soms moesten wij echt wel vragen aan de ober om 5 minuten te wachten tussen 2 gerechten in. 's Avonds is er uitgebreid buffet maar de gefrituurde en gegrilde gerechten werden er koud opgezet. Blijkbaar was dat voor de meeste gasten geen probleem. Wij verkiezen dat dergelijke lekkere gerechten wel warm zouden zijn. Het ontbijt wordt in een andere ruimte geserveerd en bestaat uit een buffet met mogelijkheid zelf fruit en groentesap te persen. Echt lekker en gezond.Er was zelfs gluttenvrij brood wat voor mij belangrijk is. De kamers op de vierde verdieping zijn klein en onder het dak gelegen. Je kan er enkel geraken met de lift wat vooral 's avonds niet vlot gaat. Iedereen wil dan de lift nemen en die stopt altijd eerst op de lager gelegen verdiepingen zodat je vaak lang staat te wachten op 't vierde. Soms hadden we geen warm water, vooral wanneer we een douche wilde nemen op een moment dat blijkbaar vele gasten een douche namen. Dit zou echt niet mogen voor een een 4-sterrenhotel. In 1 van onze kamers (we hadden er 2 geboekt) werd nooit het bed echt opgemaakt maar bleef de sprei in 4 geplooid op het bed liggen en werden de lakens pas vervangen nadat we er een opmerking over gemaakt hadden aan de receptie. We zijn kamers op het 2de en 3de verdiep gaan bekijken en die waren heel anders echt zoals men van een 4sterrenhotel mag verwachten. De bar is groot met een prachtig uitzicht op Livigno. De bediening is uiterst vriendelijk. Er is een mooi zwembad met warm water (32°), 2 sauna's, douches, een voetbad, een turks dampbad. De relaxruimte had groter mogen zijn en gescheiden van sauna-complex. De verzorgingen (gelaat/lichaam...) waren zeker ok. In dit gedeelte is eveneens een aangename en rustige bar met gezonde dranken. Wij bewaren dit adres zeker om er terug te gaan, maar dan wel niet meer op de 4de verdieping.

Kamertip: Neem beslist geen kamer op de 4de verdieping.
  • Verbleef: december 2013, reisde met vrienden