5 mei 2015 beoordeeld

13de keer Livigno waarvan nu voor 9de keer opeenvolgend in Astra.

Klein familie hotel nabij de piste dat enkel in meest positieve zin kan beschreven worden : aangename kamers, fantastische crew (steeds behulpzaam, beleefd,…), schitterend ontbijt, heel lekker eten (half pension)….

Wat ons betreft 10/10 over de volledige lijn! Hartelijk bedankt aan de hele crew! Jullie bezorgden ons opnieuw een onvergetelijke vakantie en we kijken nu al uit naar volgend jaar voor onze jubileum editie in Astra!

• Verbleef: april 2015, reisde met familie
VeronicaMartinelli, Responsabile reception van Hotel Astra, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2015

Gentile famiglia Nys,
grazie per aver lasciato un commento sulla vostra vacanza tramite questo canale. Avere clienti che tornano ogni anno a Livigno e scelgono di soggiornare nuovamente nel nostro hotel è una grande soddisfazione. E' per noi sempre un piacere accogliervi nel nostro hotel. Siamo davvero grati di riuscire a soddisfare le vostre aspettative e di contribuire a rendere speciale la vostra vacanza.

Non vediamo l'ora di accogliervi il prossimo anno per la vostra 10° volta all'Hotel Astra.

A presto, un saluto da tutto lo staff!

Veronica

29 december 2014 beoordeeld

Hotel was erg goed. Een enkele keer ook terug gegaan voor de lunch, was heerlijk. Kamer was niet zo groot voor 3 personen maar voor 6n geen probleem. Ontbijt was goed, zelf kan je sinasappels persen, eitjes koken en brood roosteren. Veel verse producten. Naar het centrum lopen is best ver, soms met de auto gegaan. Vanuit het hotel kan je direct omhoog lopen naar een babylift, die aansluit op een andere lift en zo kom je naar de kabelbaan. Lekker om aan het eind van de dag nog even naar de sauna te gaan. Buiten was het gezellig met een vuurtje en een loungeplek met kussens en kleden.

Kamertip: Meer dan 2 personen dan zou ik een volgende keer een kamer boeken met een trap naar een zolder. Is wel wat duurder.
  • Verbleef: december 2014, reisde met familie
VeronicaMartinelli, Responsabile reception van Hotel Astra, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2015

Grazie per la bella descrizione. Ci teniamo tanto alla colazione che serviamo ai nostri clienti e cerchiamo di soddisfare non solo le loro esigenze ma anche le loro aspettative. Speriamo di potervi rivedere per un'altra vacanza a Livigno e magari una delle camere familiari per poter stare ancora più comodi.

Saluti da tutto lo staff dell'Hotel Astra

19 juni 2014 beoordeeld

ik heb een reservatie bij hotel astra gemaakt en daarvoor ook een voorschot betaald. Door een gebroken voet, moet ik echter annuleren. Ik heb 2 mails gestuurd en gevraagd om mijn boeking te annuleren en als het mogelijk is om mijn voorschot terug te storten. Ze hebben zelfs nog niet de beleefdheid om te antwoorden!! Echt onbeschoft. Hier zien ze me zeker nooit meer!!

Verbleef: juni 2014, reisde met familie
Marcovagamondo, Responsabile reception van Hotel Astra, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juni 2014

Gentile signora Caroline,

ci rammarica molto leggere questa lamentela. Abbiamo verificato la pratica della Sua prenotazione e non ci risulta alcuna mail o avviso di cancellazione, non avremmo avuto motivo di non risponderLe in quanto la nostra policy di cancellazione viene descritta al momento della prenotazione e prevede quindi la possibilità di disdetta entro determinati tempi. Oggi stesso Le invieremo una mail e Le chiediamo gentilmente di risponderci al fine di risolvere il problema di mancata comunicazione. Speriamo nella Sua collaborazione e qualora non ricevesse la nostra mail Le chiediamo di contattarci telefonicamente. E' possibile che sussista un problema di diversa natura.

P.S. Ci rammarica ancor più che abbia scelto questo mezzo di comunicazione, avremmo preferito una telefonata essendo certi che avremmo risolto il tutto nell'immediato.

Cordiali saluti

Veronica

14 april 2014 beoordeeld

Aanrader voor iedereen die zich in een "vreemde" omgeving toch thuis wil voelen. Zeer vriendelijke uitbaters en medewerkers! Volgend jaar terug! Zeer lekker eten in een sfeervol kader! Nette kamers met alle comfort voor een geslaagde vakantie.

Verbleef: april 2014, reisde met familie
15 april 2013 beoordeeld

Heel goed 3 sterren hotel met restaurant. Skilift direct bij het hotel. Kamers mooi groot genoeg.
Ruim keuze ontbijtbuffet. Achteraan hotel is er een terras ( met zicht op de pistes ) waar 's middags kan gegeten worden. In het restaurant van het hotel kan er 's avonds à la carte gegeten worden of een dagmenu. Het eten is erg erg letter, typisch Italiaanse bereidingen en voldoende keuze aan eerlijke prijzen. Je kan bijvoorbeeld alle wijnen per glas bestellen. Personeel is ook heel vriendelijk en behulpzaam. Onder het hotel is tevens een gratis parking voor de auto.
Voor het hotel stop de bus die je gratis naar het centrum brengt. Misschien 1 minpunt, wifi gaan niet altijd of valt soms uit. Met Ipad / laptop / Iphone gaat het wel of soms niet.

Kamertip: boek een kamer aan de achterkant met zicht op de bergen.
  • Verbleef: april 2013, reisde met familie