“Top restaurant”
Beoordeling van La Pioda

La Pioda
Reserveren met
La Pioda is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 7 van 127 Restaurants in Livigno
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
5 maart 2018 beoordeeld

Heerlijk verfijnd gegeten; veel keuze; super aardige bediening; zeer betaalbaar. Gaan zeker terugkomen

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na alle positieve recensies gelezen te hebben gingen wij met hoge verwachtingen naar dit restaurant. De inrichting en ambiance is erg mooi, maar helaas vielen zowel de hoofdgerechten als ook de bediening tegen.. jammer!

Marco C, Proprietario van La Pioda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2018

Purtroppo non possiamo sapere cosa sia andato storno dalla sua recensione. Ad ogni modo cercheremo di migliorare sia il servizio che la cucina. Lo facciamo di continuo e speriamo che in futuro possa tornare a metterci alla prova.
Marco Cola

4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op kerstdag hebben we heel lekker gegeten in dit restaurant. Vlotte, vriendelijke bediening. Het eten was lekker, vrij veel wijnkeuze, super lekkere desserts. Zeker eens bezoeken. Dit restaurant staat in mijn top 5 van de betere Livigno restaurants

5 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant, voldoende keuze, lekkere wijn en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader. Ook onze kinderen van 14 en 18 hebben genoten van deze "fijne" keuken.

20 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier terecht gekomen dankzij Trip Advisor. Aan de duurdere kant voor Livigno maar absoluut de moeite waard. Zeer gezellig en een zeer vriendelijke en professionele bediening. Specialiteit is de "pioda", een soort gourmet op een hete steen. Het vlees (5 soorten) is heerlijk. Zeer uitgebreide wiijnkaart.

Reizigers die La Pioda bekeken, bekeken ook

Livigno, Province of Sondrio
Livigno, Province of Sondrio

In La Pioda geweest? Deel je ervaringen!