“Een aanrader”
Beoordeling van La Pioda

La Pioda
Reserveren met
La Pioda is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 7 van 128 Restaurants in Livigno
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op kerstdag hebben we heel lekker gegeten in dit restaurant. Vlotte, vriendelijke bediening. Het eten was lekker, vrij veel wijnkeuze, super lekkere desserts. Zeker eens bezoeken. Dit restaurant staat in mijn top 5 van de betere Livigno restaurants

Datum van bezoek: december 2017

5 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant, voldoende keuze, lekkere wijn en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader. Ook onze kinderen van 14 en 18 hebben genoten van deze "fijne" keuken.

Datum van bezoek: april 2017
20 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier terecht gekomen dankzij Trip Advisor. Aan de duurdere kant voor Livigno maar absoluut de moeite waard. Zeer gezellig en een zeer vriendelijke en professionele bediening. Specialiteit is de "pioda", een soort gourmet op een hete steen. Het vlees (5 soorten) is heerlijk. Zeer uitgebreide wiijnkaart.

Datum van bezoek: maart 2017
10 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de betere restaurants in Livigno. Heeft een heel mooie wijnkaart en een heel gezellig kader. Mooie porties aan een schappelijke prijs.

Datum van bezoek: april 2016
25 februari 2016 beoordeeld

Luigi, heeft ons 2x geholpen. Zeer vriendelijke bediening, hij voelt prima aan wat de gast wil. Vleesgerechten zijn heerlijk, vis was een foutje.
Mooie wijnen en goed advies. Prachtige collectie grappa's 1
1 van de weinige restaurants waar je dineert met kaarslicht ipv spaarlampen (in Livigno)

Datum van bezoek: februari 2016

Reizigers die La Pioda bekeken, bekeken ook

Livigno, Province of Sondrio
Livigno, Province of Sondrio

In La Pioda geweest? Deel je ervaringen!