Beoordeeld op 26 april 2017 via mobiele applicatie

Goed en erg verzorgd hotel. Zeer vriendelijk personeel dat altijd klaarstaat met een vriendelijke glimlach. Ontbijt is goed verzorgd en de kamers zijn uitstekend. De pendeldienst werkt fantastisch en zelfs toen mijn bril kapot ging zijn ze op en neer voor mij gereden (geen extra kosten). Al bij al een aanrader. De prijs die aangegeven wordt van 500,- is denk ik een foutje.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
Francesco S, Proprietario van Borgo Eolie Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2017

Grazie per gli apprezzamenti sulla struttura e sui nostri servizi... Se il prezzo è troppo basso possiamo aumentarlo... SCHERZO...!!! Saluti...

Beoordeeld op 31 augustus 2015

Heerlijk hotel om een paar dagen te relaxen op Lipari, fijne kamers, personeel is erg behulpzaam.
Prima ontbijt en gratis shuttle service naar het stadje.

2 kleine puntjes van aandacht, de afzuiging in de badkamer is matig (bedompt)
In Italië is cappuccino uit een automaat bij het ontbijt natuurlijk not done

Verbleef: augustus 2015
Beoordeeld op 9 mei 2015

Erg verzorgd hotel. Kamers zijn ruim, netjes en rustig. Elk ook voorzien van een terras of balkon. Ongeveer 10min stappen tot in centrum, 15min tot Marina Corta: de afstand is perfect om het avondeten wat te laten zakken terwijl je rustig terug naar het hotel stapt. Vriendelijk personeel, proper zwembad, verzorgd ontbijt. Toen ik er verbleef enkel Wifi in/aan de lobby.

Kamertip: De kamers die niet op het gelijkvloers zijn, zijn enkel te bereiken met een steile trap. Dus minder goed te been? Kies kamer beneden.
  • Verbleef: juni 2014, reisde alleen
Beoordeeld op 1 september 2014

Tijdens een trip langs de Eolische eilanden hebben we dit hotel bezocht, vooral gekozen vanwege de prijs en het feit dat er een zwembad is. Waarlijk een voortreffelijke keus. Het hotel is nieuw, ligt niet in het centrum, maar beschikt over een shuttle naar zowel de haven als naar de rand van het centrum-voetgangersgebied. Je kunt inschrijven en 's avonds rijdt de bus op vaste tijden. Een voortreffelijke service, die een perifeer gelegen hotel ineens in het centrum plaatsen! De kamers zijn ruim, met een eigen terras, een koelkast (op temperatuur) en het zwembad kun je ook 's nachts gebruiken, mits je geen enkele overlast bezorgt. Het personeel is heel servicegericht en het ontbijt het beste ontbijt dat ik deze trip op Sicilië heb genoten. Werkelijk een aanrader met voor mij het cijfer 10, want hoger kennen we niet!

• Verbleef: augustus 2014, reisde met vrienden
Beoordeeld op 30 september 2013

Een perfect hotel dat van alle gemakken is voorzien. Zeer ruime kamer met een grote badkamer met 1 minpuntje. Het douchen in het bad en waar het badscherm niet goed aansluit, waardoor er veel water over de vloer stroomt.
De manager gaf aan dat dit bekend was en dat hier in de winter iets aan gedaan zou worden.
Bij aankomst werd je het gevoel gegeven dat je welkom was. je werd overspoelt met zeer nuttige info, zoals shuttlebus, wifi vrij, kortingen in restaurants etc.
Het personeel is echt servicegericht en geen enkele vraag is teveel.
Mooi zwembad met alle voorzieningen zoals genoeg stoelen en ligbedden. Handdoeken gratis verkrijgbaar. En dit alles tegen een zeer redelijke prijs. Dit is nu echt een hotel dat aan te bevelen is.
Ondanks dat het net buiten het centrum ligt is de shuttlebus echt goed.
een hotel om aan te bevelen. DOEN en je krijgt geen spijt.

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner