“Keuken niet op orde!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant ziet er gezellig uit, bediening is oké maar de keuken brigade is onder de maat.
Jammer is dat, als er iets meer aandacht en professie in de keuken komt dan klopt het verhaal.
Wij bestelde bruschetta's deze waren klef.
Gewoon slecht.
Het tweede gerecht een curry pasta met vis was te droog , jammer net niet oké.
Maar toen kwam de zwaardvis, gewoon niet te eten.
Wij hadden het helemaal gehad.
Dit restaurant voorlopig voorbij lopen is mijn advies.
Het enigste plus punt was de wijn! zie foto.
Over prijs/kwaliteit kun je hier enkel zeggen het staat niet in verhouding.
Mij zien ze hier nooit meer terug.

19 juni 2017 beoordeeld

Eten is gewoon doorsnee hier. Middelmatige presentatie en ook niet super lekker gereed gemaakt, Maar je zit wel aan de strandboulevard.

5 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Risotto del Mare was erg goed en smaakvol. De pizza viel wat tegen, deze was erg nat dankzij het vocht van de champions! Als je gaat kies dan een pasta met vis!!

5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als ik een recensie schrijf - en dat is zelden - is hij doorgaans positief. In dit geval niet. Wij hebben hier gegeten met ons gezin in de meivakantie 2016. De Spaghetti Carbonara van mijn zoon was on-Italiaans smaakloos en droog, terwijl het gemengd zeefruit met kerrysaus van mijn vrouw en ik nauwelijks een kerrysmaak had. De bediening was ok, maar de kwaliteit van het eten heeft ervoor gezorgd dat de score matig is.

20 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond waren we moe na een lange dag Cinque Terre en wilden we dichtbij het hotel een hapje eten. Ik wilde vis. Mijn man vlees. Schuin aan de overkant stuitten we op osteria del mare. De wifi van het hotel bleef werken dus dichtbij genoeg haha. Risotto met scampi. Scampi nog wel te pellen en vrij veel olie. Rijst goed qua beet en smaak. Karaf huiswijn prima kwaliteit. Serveersters wat gehaast maar wel vriendelijk. Toen de lege fles olijfolie werd weg gehaald kregen we geen nieuwe. Als hoofdgerecht had ik de huis specialiteit visserspan: 1 gamba, veel mosselen, wat vongole en 2 soorten inktvis. Met bouillon en crostini. Mijn man nam biefstuk. Beide erg lekker. De baarden hadden van mij wat beter van de mosselen verwijderd mogen worden. Toetje was ook lekker en we kregen een borreltje achteraf van het huis. Prijsstelling prima. Best druk bezet zo in het naseizoen.

Reizigers die Osteria del Mare bekeken, bekeken ook

Lido Di Camaiore, Camaiore

In Osteria del Mare geweest? Deel je ervaringen!