“Altijd goed en heel lekker”
Beoordeling van Ristorante Europa

Ristorante Europa
Geclassificeerd als nr. 41 van 155 Restaurants in Lido Di Camaiore
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Maakt eigenlijk niet uit wat je hier besteld of afhaalt (kan namelijk ook) het is gewoon altijd goed. Zeer betaalbaar en hele lekkere smaken en gerechten, een van onze favorieten als we in Lido zijn. Medewerkers zijn uiterst vriendelijk en je zit er heerlijk.

23 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is langs de kust gelegen en is prijs kwaliteit zeer goed! Het terras is leuk en de bediening vriendelijk. Lekkere pasta's en risotto.

17 mei 2016 beoordeeld

Zeer goed restaurant op de dijk van Lido di Camaiore. Wij hebben er een paar keer geeten en het was telkens zeer goed. Je krijgt waar voor je geld, De bediening laat soms wat te wensen over, mogelijk iets te weinig personeel.!

27 september 2015 beoordeeld

lekker eten voor een redelijke prijs!
vooral vis!
maar ook een simpele pasta smaakt prima!
wel erg druk dus reserveren is noodzakelijk.

19 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier regelmatig geweest voor lunch tijdens stranddag. Hebben take away super lekkere foccachia's en ook voor lunch aan te bevelen. Je zit heerlijk aan de boulevard en door de zonwering in de schaduw. Eten is goed en niet duur volgens onze kids lekkerste pizza van het dorp.

Reizigers die Ristorante Europa bekeken, bekeken ook

Lido Di Camaiore, Camaiore

In Ristorante Europa geweest? Deel je ervaringen!