“Goed restaurant”

Geclassificeerd als nr. 10 van 148 Restaurants in Lido Di Camaiore
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 september 2017 beoordeeld

Op een van de laatste dagen dat we buiten konden eten zijn wij bij Da Clara geweest. Ons aanbevolen door Italiaanse vrienden. Een goed restaurant waar we lekker hebben gegeten. Een prima Tordelli al ragù en een zeebaars daarna , prima bereidt, en met groenten en aardappelen opgediend. De eigenaresse - op leeftijd- houdt een oogje in het zeil en maakt een praatje.

Schrijf een beoordeling

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige drukte , familiezaak
Vongole is beste die we aten in jaren dus zeker nemen indien je dit graag eet
Lekker eten en zeer correct van prijs
We gingen 2 x gewoon omdat het goed is
Genieten

23 juni 2014 beoordeeld

Op 300 meter van de kustbaan in het binnenland op het einde van de via J.F. Kenndy voor wie van de kust van Lido komt, heel lekker restaurantje dat sedert jaren door dezelfde familie uitgebaat wordt, overwegend italiaans clienteel wat steeds een plus is, mooie streekgerechten, goede wijnen, vriendelijk ontvangst door la Nonna of iemand van de familie, gezellig terras tussen de planten! Na vij jaar waren wij heel blij dit restaurant te herontdekken, een aanrader!

• Sfeer
18 juni 2013 beoordeeld

Met een eigen parkeerwacht en een mooi terras . De bediening begrijpt dat de tijd hebt en je geeft zelf aan hoe snel j wilt eten . De italiaanse snitzel waren meer als voor treffelijk evenals het nagerecht met als extra van het huis een bordje met Dolci een verrassende ervaring

29 mei 2013 beoordeeld

Aanbevolen door de receptioniste van ons hotel! Zeer goed het beste van wat wij in 5 dagen aldaar meemaakten. Heel attent, fabuleuze antipasti en uitstekend dagvers eten. Ruime wijnkaart met mooie wijnen, verdient een betere placering op de lijst.

• Sfeer

Reizigers die Ristorante da Clara bekeken, bekeken ook

Lido Di Camaiore, Camaiore
Lido Di Camaiore, Camaiore

In Ristorante da Clara geweest? Deel je ervaringen!