“Prachtig hotel, top service!”
Beoordeling van UNA Hotel Versilia

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
UNA Hotel Versilia
Beoordeeld als nr. 1 van 50 hotels in Lido Di Camaiore
10 augustus 2017 beoordeeld

Una Hotel in Lido di Camaiore heeft alle comfort dat een reiziger zich kan wensen.
Mooie ruime kamers, vriendelijke en goede bediening, Het ontbijt is zeer goed en met ruime keuze in bijna alles wat een ontbijt kan bieden. Het zwembad is verwarmd en het hotel is gelegen in een bosrijke omgeving wat ook de nodige rust uitademt. Het strand en de zee zijn gelegen op wandelafstand (ongeveer 50 m). Dit hotel is een echte aanrader, ook de prijs kwaliteit verhouding is perfect.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Danilo D, Direttore van UNA Hotel Versilia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

Dear Guest, your enthusiasm and appreciation for our Hotel makes us joyful and proud as a confirm that we are succeding in our job. We sincerely thank you for your kind feedback and we're looking forward to welcome you again soon in our Hotel, in order to offer you an even better and more pleasant stay.
I send you my best regards.

Schrijf een beoordeling

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We beleefden heel relaxe tijd in dit hotel
Zeer goede wellness en goede prijs kwaliteit
Zeker enkel ontbijt nemen gezien de vele tavernes en restaurants in de buurt
Ontbijt zeer goed
Zalige strand locaties over de autoweg op 30 meter , gewoon the max
Grill resto te duur maar lekker
Zeker eens passeren en genieten

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Danilo D, Direttore van UNA Hotel Versilia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2017

Dear Guest,
many thanks for your kind feedback about your stay at Una Hotel Versilia. We are very happy to hear that your family enjoyed the stay, especially the atmosphere, cuisine and our location. Looking forward to welcome you again I give you my best regards.

19 juni 2017 beoordeeld

Strak mooi hotel, ruime kamers en prima bedden.Gelegen in een prachtige tuin Service is prima. Zie geen enkel negatief punt in dit hotel;;Zeer goede uitvalbasis voor de kunststeden in de omgeving(uiteraard Pisa maar Lucca is een absolute aanrader).Ook een tocht in de Apulaanse Alpen is de moeite waard.
Een zwak puntje is het zeer trage internet. Doorgaans is internet vrij traag is vele Italiaanse hotels maar hier is het wel extreem traag.

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Danilo D, Direttore van UNA Hotel Versilia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2017

Dear Guest,
thank you for having chosen our Hotel for your holiday and for having written a review regarding your stay. It is always a pleasure to receive positive feedbacks. Our hotel during the winter time offers moments of pleasure and relax with a different vibe compared to the summer season. Waiting to welcome you again, Best Regards.

23 januari 2017 beoordeeld

Mooi hotel waar we voor de tweede keer verbleven. Alles super goed geregeld met mooi strand en een groot aantal dag tripjes vlakbij. De kamers zijn modern en van alle luxe voorzien. Het ontbijt is prima met volop keuze. Voor ons zeker met alle bijzondere steden vlakbij zeker een aanrader.

Kamertip: Alle kamers zijn mooi dus zal altijd goed zijn.
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
Lavetti, Direttore van UNA Hotel Versilia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2017

Dear Guest
I would like to thank you and let you know how much we appreciate your time and valuable feedback. We are really glad to made your stay unforgettable. The relaxing atmosphere of our hotel mixed with our Staff codiality let our Guests feel comfortable and ensure them unforgettable days. Looking forward to welcome you again I give you my best regards.

22 september 2016 beoordeeld

Prachtig hotel zeer veel licht het was de tweede maal dat we er verbleven telkens een upgrade van de kamer gekregen personeel is top en behulpzaam een afgesloten parking wat aangenaam is als je met auto op reis bent

Kamertip: Zijdelingse suite geeft ook zeezicht
  • Verbleef: September, 2016, reisde met familie
Lavetti, Direttore van UNA Hotel Versilia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2016

Dear Guest,

Your enthusiasm and appreciation for our Hotel makes us joyful and proud as a confirm that we are succeding in our job. We sincerely thank you for your kind feedback and we're looking forward to welcome you again soon in our Hotel, in order to offer you an even better and more pleasant stay.

Kind Regards from all our Staff.

15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede jaar op rij dat we in dit hotel verbleven. Onthaal en WIFI blijven onder niveau. Ontbijt daarentegen is erg lekker. Voor lunch en diner zou ik de vele alternatieven in de buurt aanprijzen. Daar vind je een betere prijs-kwaliteit. Ideaal hotel voor tussenstop op doorreis

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Lavetti, Direttore van UNA Hotel Versilia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2016

Dear Guest,

we would like to thank you for taking the time to review our structure. This will help us to monitor the quality of our services.

We have noted that, in general, your comments were positive. However, we were pleased that you also pointed out some elements that you did not feel were up to our high standards. Your comments have given us the opportunity to continue to improve our services in order to make sure that your expectations are fully satisfied the next time you choose stay with us.

Hoping to welcome you again soon as our guest,
Best regards

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier geweest en hebben genoten. Prachtige ruime kamers ( vers fruit staat op je te wachten ) met aparte living en enorm balkon. Het hotel is ontzettend strak en modern ingericht waardoor soms de gezelligheid nog wel eens ontbrak. Alles maar dan ook echt alles is bijna wit ( op de cactussen in de plantenbakken na). Heerlijk ook dat er een fiets ter beschikking wordt gesteld en WiFi. ( WiFi wel erg traag). Ontvangst door receptioniste zeer gastvrij en fantastisch mens. Tot onze spijt is het restaurant verplaatst van het dakterras naar begane grond. Het eten is goed, voorgerechten buffet, pasta als tussengerecht, hoofdgerecht van de kaart en de nagerechten weer van het buffet. Het restaurant is werkelijk een klankkast. De eerste avond binnen gegeten door een onweersbui en dat was verschrikkelijk. Het lijkt wel een zwembadhal zonder zwembad. Niet te doen met 80 dinergasten die allemaal wat tegen elkaar te vertellen hebben. Overdag Heerlijk aan het zwembad met ligbedden. Ook een mogelijkheid om naar het strand te gaan en bedjes te huren. UNA kent een samenwerking met een aantal bagno ( strandtenten), voor 36 Euro kun je daar de dag verblijven. ( exclusief eten en drinken ). Al met al een heerlijk hotel alhoewel je hier niet direct het "echte" Italië ervaart.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner

Dear Guest,
I would like to thank you for having spent some of your time to leave your precious comment on UNA Hotel Versilia, that will allow us to verify the quality of our services and to approach more and more to your expectations; Customer satisfaction is a primary goal of UNA Hotels & Resorts.
We are satisfied that you have appreciated our hotel and services, all our staff is trained to establish a friendly relationship with the Guests and follow the “UNA services guide” personalized to please every Guest, who confirm everyday this attitude to the Management.
Our Restaurant serves typical Tuscan and Italian dishes for lunch and dinner; in the afternoon or after dinner, UNA Café Menu offers toasts, salads and some hot dishes cooked in the microwave in order to offer hot meals all day long, until midnight.
Wishing to welcome you again as our Guest, I send you my best regards.

General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Lido Di Camaiore in overweging
op 1.5 km afstand
306 beoordelingen
op 3.1 km afstand
Grand Hotel Principe di Piemonte
Prijzen weergeven

In UNA Hotel Versilia geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over UNA Hotel Versilia

Adres: Viale Bernardini gia Viale Colombo, 335/337, 55041 Lido Di Camaiore, Camaiore, Italië
Locatie: Italië > Toscane > Provincie Lucca > Camaiore > Lido Di Camaiore
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 luxe hotel in Lido Di Camaiore
Nr. 1 romantisch hotel in Lido Di Camaiore
Nr. 3 familiehotel in Lido Di Camaiore
Prijsklasse: € 130 - € 414 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — UNA Hotel Versilia 4*
Aantal kamers: 99
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Thomas Cook International AG, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij UNA Hotel Versilia met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Una Hotel Lido Di Camaiore

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?