UNA Hotel Versilia
Hotel Giulia(Lido Di Camaiore)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Park Hotel Villa Ariston(Lido Di Camaiore)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 307 per nacht.

GrandHotel & Riviera(Lido Di Camaiore)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 216 per nacht.

Hotel Europa(Lido Di Camaiore)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 233 per nacht.

Hotel Club i Pini - Residenza D'Epoca(Lido Di Camaiore)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hotel Caesar(Lido Di Camaiore)
  • Gratis parkeren
Hotel Piccadilly(Lido Di Camaiore)
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 157 per nacht.

Hotel Sole e Mare(Lido Di Camaiore)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 117 per nacht.

Regina Hotel(Lido Di Camaiore)(Heel veel waar voor je geld!)
B&B.it
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 114 per nacht.

Hotel Bacco(Lido Di Camaiore)
Priceline
4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We beleefden heel relaxe tijd in dit hotel
Zeer goede wellness en goede prijs kwaliteit
Zeker enkel ontbijt nemen gezien de vele tavernes en restaurants in de buurt
Ontbijt zeer goed
Zalige strand locaties over de autoweg op 30 meter , gewoon the max
Grill resto te duur maar lekker
Zeker eens passeren en genieten

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Danilo D, Direttore van UNA Hotel Versilia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2017

Dear Guest,
many thanks for your kind feedback about your stay at Una Hotel Versilia. We are very happy to hear that your family enjoyed the stay, especially the atmosphere, cuisine and our location. Looking forward to welcome you again I give you my best regards.
Danilo D'Angelo

19 juni 2017 beoordeeld

Strak mooi hotel, ruime kamers en prima bedden.Gelegen in een prachtige tuin Service is prima. Zie geen enkel negatief punt in dit hotel;;Zeer goede uitvalbasis voor de kunststeden in de omgeving(uiteraard Pisa maar Lucca is een absolute aanrader).Ook een tocht in de Apulaanse Alpen is de moeite waard.
Een zwak puntje is het zeer trage internet. Doorgaans is internet vrij traag is vele Italiaanse hotels maar hier is het wel extreem traag.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Danilo D, Direttore van UNA Hotel Versilia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2017

Dear Guest,
thank you for having chosen our Hotel for your holiday and for having written a review regarding your stay. It is always a pleasure to receive positive feedbacks. Our hotel during the winter time offers moments of pleasure and relax with a different vibe compared to the summer season. Waiting to welcome you again, Best Regards.
Danilo D'Angelo

23 januari 2017 beoordeeld

Mooi hotel waar we voor de tweede keer verbleven. Alles super goed geregeld met mooi strand en een groot aantal dag tripjes vlakbij. De kamers zijn modern en van alle luxe voorzien. Het ontbijt is prima met volop keuze. Voor ons zeker met alle bijzondere steden vlakbij zeker een aanrader.

Kamertip: Alle kamers zijn mooi dus zal altijd goed zijn.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Lavetti, Direttore van UNA Hotel Versilia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2017

Dear Guest
I would like to thank you and let you know how much we appreciate your time and valuable feedback. We are really glad to made your stay unforgettable. The relaxing atmosphere of our hotel mixed with our Staff codiality let our Guests feel comfortable and ensure them unforgettable days. Looking forward to welcome you again I give you my best regards.

22 september 2016 beoordeeld

Prachtig hotel zeer veel licht het was de tweede maal dat we er verbleven telkens een upgrade van de kamer gekregen personeel is top en behulpzaam een afgesloten parking wat aangenaam is als je met auto op reis bent

Kamertip: Zijdelingse suite geeft ook zeezicht
  • Verbleef: september 2016, reisde met familie
Lavetti, Direttore van UNA Hotel Versilia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2016

Dear Guest,

Your enthusiasm and appreciation for our Hotel makes us joyful and proud as a confirm that we are succeding in our job. We sincerely thank you for your kind feedback and we're looking forward to welcome you again soon in our Hotel, in order to offer you an even better and more pleasant stay.

Kind Regards from all our Staff.

15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede jaar op rij dat we in dit hotel verbleven. Onthaal en WIFI blijven onder niveau. Ontbijt daarentegen is erg lekker. Voor lunch en diner zou ik de vele alternatieven in de buurt aanprijzen. Daar vind je een betere prijs-kwaliteit. Ideaal hotel voor tussenstop op doorreis

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Lavetti, Direttore van UNA Hotel Versilia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2016

Dear Guest,

we would like to thank you for taking the time to review our structure. This will help us to monitor the quality of our services.

We have noted that, in general, your comments were positive. However, we were pleased that you also pointed out some elements that you did not feel were up to our high standards. Your comments have given us the opportunity to continue to improve our services in order to make sure that your expectations are fully satisfied the next time you choose stay with us.

Hoping to welcome you again soon as our guest,
Best regards