Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een weekje Levico Terme, Trento, Dolomieten, Süd Tirol.

Hardwerkende familie. Kan niet anders gezegd worden. Met “opa” als de clown en dat bedoel ik goed.
Hardwerkende en zeer vriendelijke bediening. Overdag en ‘s avonds. Bediening en schoonmaak.

Ontbijt is top.
Diner is goed verzorgd.

Wel een paar kritische punten:
- muggen (o.a. de Tijgermug):
Mijn dringende advies is voor zowel Management als gast is: horren, insektenlampen, Deet.
- airco:
Deze op een tijdschakelaar zetten in plaats van interventie van een van de Management leden.
- koelkastje op kamer.

Beoordeeld op 14 augustus 2018 via mobiele applicatie

Net hotel. Vriendelijk en gastvrij personeel. Kamer en badkamer niet heel groot maar voldoende.
Rustig gelegen en op loopafstand van het centrum dat ‘s avonds levendig en gezellig is.
Lekker ontbijt dat ook in de tuin gegeten kan worden.
Diner is smakelijk en afwisselend.

Beoordeeld op 10 augustus 2018

Uitstekend hotel als basis om dat stukje Italie te ontdekken .Prachtige wandelingen , wandelkaart aan demokratische prijs , fietsmogelijkheden , uitrusten aan de meren zijn een deel van de mogelijkheden .Ontbijt dik in orde. Avondmaal met saladebuffet .

Beoordeeld op 21 september 2017

Een goed hotel met een goed Ontbijt. Minder was dat de verwarming traag reageerd op weersomstandigheden. Dit was zelfstandige niet te regelen op de Kamer. Het zou voor een betere waardering hebben geresulteert als dit in orde was geweest.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 31 januari 2016 via mobiele applicatie

Mede door het heerlijke eten en de warmte van de familie was dit een heerlijk vakantie.
Kinderen zijn hier prinsjes en prinsesjes!

De kwaliteit van het ontbijt en diner is super!
De ambiance van de zaal is niet mijn smaak.

De kamers zijn prima, voor ons Nederlanders wel een kleine douche.
Jammerlijk heb je geen klein koelkastje op de kamer. Hierdoor was een chocolaatje bewaren voor onze kleine draak niet mogelijk.
De prijs van de drankjes zijn heel goed te doen!

Al met al een heerlijke week!

Datum van verblijf: augustus 2015