“Een heerlijke ervaring”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 45,99*
Vanaf
Fietsen over Salento: Capo di Leuca 4-uur durende ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 13 Outdooractiviteiten in Lecce
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen
31 mei 2018 beoordeeld

We hebben de Salento doorkruist met de fietsen, reistassen en gps van "SALENTO BICI TOUR" . Onze eigen bagage achter op onze fiets. In volle vrijheid onze stopplaatsen gezocht en heerlijk genoten van de mooi uitgezochte wegen van de gps . De fietsen die we kregen voldeden aan onze eisen . De communicatie met de organisatie was perfect en de tips zeker de moeite waard. Deze organisatie is heel flexibel om samen een mooie trip te organiseren. Zelf wilden we nog enkele extra plaatsen bezoeken die we perfect konden laten aansluiten aan het programma. Enkele dagen extra was geen probleem.
Een aanrader over de hele lijn !!

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een fietstocht gedaan met Selenia en hebben de omgeving rondom Lecce verkend. Voorafgaand aan de fietstocht mochten wij zelf onze lunch samenstellen. Wij konden kiezen uit lokale lekkernijen. Tijdens de fietstocht kregen wij informatie over de omgeving. Ook hebben wij leuk kunnen praten met Selenia over verschillende onderwerpen en heeft zij ons voorzien van allerlei tips om naartoe te gaan. Kortom een heel leuke dag en een heel goede leuke spontane gids.

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gefietst en Selenia heeft ons goede fietsen gegeven en goede adviezen voor de route.

30 maart 2018 beoordeeld

Ik kijk met plezier en veel vreugde terug op onze trip door de Salento regio. Als elke fietsvakantie zo georganiseerd was, vraag je jezelf af hoe het komt dat er hier niet meer mensen op de fiets zitten. GPS was super makkelijk. De mensen van deze organisatie zijn gepassioneerd, dat voel je en merk je aan de tours. Super goed bezig, ik maak zeker nog reclame voor jullie. Een voorbeeld voor alle fietsvakanties !!

Bekijk meer beoordelingen
29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect, de gps route, een begeleidende folder, de logies. Wat zeer leuk was waren de kleine routes door dorpen en smalle routes tussen de olijfbomen afgewisseld met routes aan zee. OH wat was dat een leuke, goed betaalbare vakantie. Een echte aanrader!

Reizigers die Salento Bici Tour bekeken, bekeken ook

In Salento Bici Tour geweest? Deel je ervaringen!