Patria Palace Hotel(Lecce)
  • Zwembad
Priceline
19 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie uitvalsbasis voor bezoek Lecce en omgeving. Mooie kamer met alle comfort in dit boetiekhotel.
Parking auto een pluspunt. Het ontbijt is heel lekker , niet te typisch Italiaans. Verzorgde verse producten en brood. 'Savonds is het ook lekker dineren in het restaurant. Goeie raad ivm keuze plaatselijke wijn. Vriendelijk .

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
8PIUHOTEL, Responsabile relazioni pubbliche van 8piuhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2017

Cher hôte,
mercie pour votre gentil commentaire. Pour nous est très important!
Tout le personel vous remercie beaucoup.
Un salut cordial

30 juni 2016 beoordeeld

Wij waren hier 3 overnachtingen, wat een te gek hotel, schitterende kamer, met badkamer met kleuren verlichting die door een glazen wand door schijnt naar je kamer, hele grote douche met krachtige warme straal, heerlijke douchegel wordt dagelijks bijgevuld, lekker bed heel erg ruim diverse kussens qua hardheid aanwezig. Alles is vanuit bed te bedienen verlichting, airco in temperatuur, badkamer verlichting, er is een bidet bij, ruime kasten. Tevens een heerlijk ontbijt zoveel keus niet alleen zoetigheid zoals elders in Italië. Het personeel is heel behulpzaam in het Engels met kaarten van bezienswaardigheden, stranden lettend op de wind etc etc. Ik zou iedereen dit hotel echt aanraden het is allemaal echt top voor een mooie prijs per nacht.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
8PIUHOTEL, Responsabile relazioni pubbliche van 8piuhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2016

Dear Guest
thank you for your kind review!
My best regards

25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

8piuhotel ligt aan een drukke straat waar je niet veel van mee krijgt. Echter wel handig als je met de auto bent en naar een omliggende stad wilt. De lobby, restaurant en kamers zijn er luxe en voorzien van de nieuwste snufjes. Er zijn verschillende soorten hoofdkussen te krijgen zodat iedereen er lekker kan slapen. Persoonlijk vind ik het bed nogal hard maar dit is natuurlijk gewenning. De badkamer is erg luxe en heeft ruime douche. Enige wat ik hier mis is een zwembad. Maar verder zeker een aan te raden hotel!

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner

Dear Guest,
thank for your kind review, we really appreciate!
Kind Regards

17 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, netjes en schoon. Goed onderhouden en voorzien van fitness ruimte en PlayStation.
Vriendelijke bediening en goed ontbijt buffet.

Aan de rand van lecce. (1500 meter van het oude centrum)
Gratis parkeren en ideale uitvalsbasis voor de rest van puglia.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
8PIUHOTEL, Responsabile relazioni pubbliche van 8piuhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2016

Dear Guest,
thank you for your kind review!
Best regards

22 februari 2016 beoordeeld

Het hotel bevindt zich net buiten het historisch Lecce. De kamers stralen luxe en moderniteit uit. In de badkamer kan je genieten van chromotherapie. De kleurwisseling is vrij in te stellen. De bar en de ontbijtruimte zijn niet zo ruim bemeten en nogal lawaaierig, we waren met een groep van 40 man, dat gaf natuurlijk wel wat herrie. Maar het personeel bleef op elk ogenblik uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Vanuit het hotel kan je wandelend naar het historisch centrum van Lecce. Liefhebbers van barok vinden hier echt hun gading. De stad straalt één en al barok uit.

Kamertip: De leden van onze groep vonden alle kamers even fijn
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
8PIUHOTEL, Responsabile relazioni pubbliche van 8piuhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2016

Dear Guest
Thank you very much for your review of your recent stay at 8piuhotel!
We are delighted to learn that you enjoyed being with us and that you found the facilities, decoration and the location of the hotel to your preference.
We look forward to an opportunity to welcome you back to our hotel again soon.
Best Regards