“Gezellig terras”

Trattoria All'Ancora
Geclassificeerd als nr. 99 van 133 Restaurants in Lazise
Keukens: Italiaans
29 september 2020 beoordeeld

Het restaurant ligt in een van de drukke straatjes in het centrum van de oude stad, maar eens binnen merk je daar niks van. Je wordt zeer vriendelijk ontvangen en het personeel draagt zijn mondmasker correct. Er wordt wel een klassieke menukaart gebruikt waarvan ik niet zeker ben dat ze elke keer ontsmet wordt. De service is nogal chaotisch maar het eten is lekker. Als je vroeg komt of reserveert, kan je op het gezellig buitenterras zitten. Indien niet zit je in een overdekte veranda waarvan de ramen deels kunnen worden opengeschoven, waardoor je zo goed als buiten zit maar waar het bij warm weer toch vrij benauwd is, ondanks de ventilatoren die volop draaien.

Datum van bezoek: september 2020

23 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat je niet gek maken.
Dit is echt een heel leuk restaurant,de prijs is redelijk ,wat wil je nog meer.nee hoor ben zeer tevreden

Datum van bezoek: september 2020
12 september 2020 beoordeeld

we waren met 8 personen, een aantal nam vlees gerecht en ikzelf nam zalm, we hebben nog nooit zo weinig op ons boordje gehad, echt belachelijk.. en zo niet lekker. .wat een afknapper, het personeel loopt als een kip zonder kop en moeten aan een bril , als je wenkt lopen ze je gewoon voorbij, NOOOOOIT meer.

Datum van bezoek: augustus 2020
zulemarc, Proprietario van Trattoria All'Ancora, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2020

Buongiorno. Per noi è strano al nostro ristorante sendo che non abbiamo avuto nessun reclamo dai nostri ospiti. Comunque da me o ovunque sia stato e più educato chiamare al tavolo e spore il problema. Comunque in questo caso è di mal educazione ha come se riferisce a persone che lavorano e danno dal suo meglio. Poco educato da sua parte e li faccio sapere che persone come lei non sono bem venute a casa nostra. Buona vita. PRIMA DI DIMINUIRE QUALCUNO IMPARI A ESSERE MIGLIORE.

9 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was zeker 10 jaar geleden dat we er geweest waren en het worden zeker weer 10 jaar maar waarschijnlijk meer voordat we er terug gaan. De bediening was niet echt vriendelijk en nu kan ik mij dat voorstellen want in de binnentuin is het best warm. Het duurde allemaal erg lang. De kwaliteit is niet best en in de pasta zat een vezel die er niet thuis hoort. We kregen wel een nieuwe maar verder niets. Het hoofdgerecht werd al gebracht voordat het voorgerecht op was. Dat werd weer mee teruggenomen en vervolgens ergens geparkeerd zodat het lekker afgekoeld was. Echt niet goed en zeker geen aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2020
30 juli 2020 beoordeeld

Verschrikkelijk gegeten! Aardig meisje in de bediening maar voor de rest was het werkelijk vreselijk! Ze liepen zonder mondkapjes en nog nooit zo karig gegeten en misselijk erna!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Trattoria All'Ancora bekeken, bekeken ook

In Trattoria All'Ancora geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.