Beoordeeld op 2 juli 2018 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke plek! Top personeel, goede, schone kamer met balkon of tuin, een ontbijtbuffet geweldig! Een snack aan het zwembad of in de lobby is goed (al is de pizza niet wat je van een pizza verwacht). Het buffet of a-la-carte als diner ...... fantastisch.
De auto kan in de afgesloten parkeergarage.
Goede verbinding met het dorp via boulevard langs het meer.
Kortom, wij gaan zo snel als mogelijk weer terug

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 augustus 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Mooie kamers. Nog behoorlijk modern. Ligging is heel mooi aan boulevard. Personeel zeer vriendelijk. Spreken Duits en Engels. Dame aan receptie zelfs Nederlands, terwijl er amper Nederlanders waren. Parkeren goed geregeld in garage dus geen hagelschade. Restaurant uitstekend. Voordelig 4 gangen menu dat wekelijks wisselt. Bediening van goed niveau. Aanrader voor luxe verblijf aan Gardameer.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Mijn man en ik zijn juist terug van een week Gardameer . Het was onze eerste reis naar het Gardameer , en we kwamen hier op aanraden van een vriend . Het hotel is prachtig gelegen direct aan de promenade met zicht over het meer , ideaal om s avond naar Lazise te gaan , te voet ben je er in 5 min . Het hotel biedt ook fietsen aan om te huren en dit aan 4 of 8 euro voor een halve of een volledige dag . Kamer zijn zeer ruim en wij hadden een fantastisch uitzicht op het zwembad en het meer . De bediening is zeer vriendelijk en vlot . Er is zelfs een man aan de receptie die Nederlands spreekt . Het eten is ook heel lekker en dit aan eerlijke (goede ) prijzen .
Wij gaan volgend jaar terug

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 juli 2017

We gaan zeer graag op vakantie in dit prachtige recente hotel aan het Gardameer. We boekten de suite op het gelijkvloers met directe toegang tot de mooie tuin en schitterend zwembad. Het domein is afgesloten zodat we onze kinderen zonder problemen het gebied kunnen laten verkennen. De bediening en het eten, zowel in het restaurant als aan de poolbar zijn super. Het ontbijt en diner, al dan niet op het zonnige terras is zeer lekker en gevarieerd. Voornamelijk de voorgerechten in buffetvorm : de vitello tonato is ongeëvenaard. Lazise ligt op wandelafstand langs de oevers van het meer. Ruime parking met mogelijkheid om wagen op de laden. We komen hier graag terug.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 7 augustus 2016

7 jaar geleden wanner het hotel juist open ging hadden we bij een passage aan Lazise enkele dagen in dit hotel reeds geboekt.
Omdat dit hotel perfect was overgekomen hadden we dit jaar vooraf twee weken half pension geboekt.
Resultaat :
- perfecte ontvangst, kamer was reeds 1 uur vooraf beschikbaar (wel mooi af je juist uren in de wagen hebt verbleven)
- kamer was aan het zwembad gelegen en men kon vanop het terras zo het zwembad (of de bar :-) instappen)
- Mooie ruime kamer met grote badkamer met inloop douche.
- Dubbel bed van 1.80x2.00
- Airco op de kamer die perfect kon ingesteld worden.
- Restaurant waar kwaliteit troef is !
- Afgesloten garage waar geen extra's voor betaald hoeven te worden
- Over het gehele complex is WIFI gratis beschikbaar.
Verder zeer vriendelijk personeel !
Zeker aan aanrader !!!

Kamertip: Kamers op de eerste verdieping liggen op het zwembad niveau, terras naar de tuin toe.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner