“Heerlijke pizza’s ”

Geclassificeerd als nr. 31 van 122 Restaurants in Iseo
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke zaak, erg netjes, personeel spreekt goed engels en de pizza’s heerlijk
Gekozen uit de speciale kaart, net iets anders dan normaal tegen goede prijzen
Incl wijn en water en cappuccino na 35 euro voor 2 personen
Wij gaan zeker nog eens terug

Datum van bezoek: augustus 2020

12 september 2017 beoordeeld

Heerlijke pizza gegeten, leuk restaurant, vriendelijk personeel, goed Engels sprekende ober. Snelle bediening. Pizza met zalm en pizza Boscialo gegeten. Super die flinterdunne krokante bodem, en de pizza is flink! We gaan hier zeker deze vakantie nog terug om een ander gerecht te proberen. Leuk uitzicht op het haventje van Iseo.

Datum van bezoek: september 2017
6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima om een hapje te eten. De pizza's zijn prima, maar niet top.
Flinterdunne bodems en daar moet je van houden.
Goede service, fijne locatie aan het meer.

Datum van bezoek: september 2017
23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima Italiaans tentje, we waren hier op een Italiaanse feestdag en wat een chaos en hectiek was dit. Geweldig om mee te maken en nog mooier om te zien dat de eigenaar zich het vuur uit de sloffen loopt om het iedereen naar de zin te maken. Heerlijke antipasta en hoofdgerechten, pizza zijn ook prima maar leuker om eens iets anders te proberen. Je kunt hier blind bestellen, alles is lekker.

Datum van bezoek: augustus 2016
29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we met zijn vieren bij het restaurant aankwamen was het vol, maar na een kwartiertje konden we er wel terecht, werd ons uitgebeeld door de gastheer die geen woord Engels sprak.
Het terras is erg vol en de tafels staan dicht op elkaar, maar dit was voor ons geen probleem; juist gezellig.
Er was een ruim aanbod aan pizza's en verschillende bieren. Na het bestellen werden de pizza's al binnen enkele minuten geserveerd.

Het zijn echt authentieke Italiaanse pizza's: groot en een met dunne bodem. Goed belegd en erg lekker.
De (waarschijnlijk huisgemaakte) Limoncello achteraf viel ook goed in de smaak.

De rekening viel erg mee, een kleine €60 voor vier personen (4 pizza's, bier, 0.5L wijn, water, frisdrank en limoncello.)

Al met al kan ik dit restaurant (vooral in vergelijking met andere pizzeria's in Iseo), zeker aanraden om de sfeer, lage prijs en uiteraard de kwaliteit van het eten.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die La Vera Umbria bekeken, bekeken ook

In La Vera Umbria geweest? Deel je ervaringen!