29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier half juni. In eerste instantie was het hotel per auto wat moeilijk vindbaar in het oude gedeelte van Imperia. Nadat we de auto geparkeerd hadden en het hotel te voet hadden gevonden, was de ontvangst heel hartelijk en bleek het ook met de auto makkelijk bereikbaar. Eenvoudige maar goede kamer. Prima ontbijt en zoals gezegd plezierig personeel, dat het je echt naar de zin wilde maken. En ze spreken Engels.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super aardige mensen. Hebben humor spreken zeker hun talen goed. Lekker ontbijt elke dag. Koffie's krijg je van de bar en de eieren (omelet of geklust ook)
Gemoedelijk en gewoon heel fijn. Ik kom met plezier nog een keer.
Een klein ienimini puntje ik kon weg niet vinden naar het hotel / parkeerplaats dat was wat lastig. Maar als je belt..... heb je de TomTom aan je oor. En dan..... ooooh ik moet met de auto gewoon over de stoep langs een terras waar mensen zitten te eten??? Ooooh natuurlijk het is italie

Uitstekende tips gekregen om te gaan eten ook nog eens.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
8 oktober 2015 beoordeeld

Wij hebben in juli dit hotel bezocht voor 5 dagen.Een fijn familiehotel in t mooiste deel van Imperia.Vriendelijke mensen,een goed ontbijt en super schoon.Ik vergat wat kleding uit de kledingkast en dit werd zonder kosten terug gestuurd naar Nederland!Waar vind je tegenwoordig nog zo,n service!!

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
5 september 2014 beoordeeld

Het hotel wordt gerund door twee broers, grootouders en een tante. Spreken zeer goed engels en zijn vriendelijk en behulpzaam. De kamer is schoon en de de badkamer ruim. Prima ontbijt. Vijf minuten lopen naar het strand. Gratis parkeren.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
15 juli 2013 beoordeeld

Dit leuke hotel is vooral door het bijzonder vriendelijke en behulpzame personeel een absolute aanrader. De kamers zijn schoon, zijn voorzien van airco en ventilator en hebben een rolluik om licht en eventuele geluiden buiten te houden. Het ontbijt is lekker uitgebreid en de keuken bereidt naar wens nog een omelet of geklutst ei voor je.

Het hotel ligt hartstikke centraal in Porto Maurizio, het havendeel van Imperia, maar toch vrij rustig. Je hoeft maar twee straten door om aan de kade en bij het strand te staan. In de onmiddellijke omgeving zijn diverse leuke restaurantjes, zowel op het plein vlakbij het hotel als aan de boulevard langs het water.

Als wij nog eens naar Imperia gaan, dan zullen we zeker weer terug gaan naar dit hotel.

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie