“Sea Spirit”
Beoordeling van Sea Spirit Diving Resort

Sea Spirit Diving Resort
Geclassificeerd als nr. 2 van 17 Boottochten en watersporten in Giardini Naxos
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Beschrijving eigenaar: Passie, veiligheid, professionaliteit, een goed team en een persoonlijke benadering naar de klant toe zijn de primaire basis voor een geweldig duik resort. Dat is wat Sea Spirit Diving Resort is en naar streeft. Wij zijn gevestigd in Giardini Naxos (Sicilië) en verzorgen duiken voor gecertificeerde duikers, basis cursussen van ‘discover scuba diving’ tot professionele cursussen zoals Divemaster en Assistent Instructeur en we bieden snorkelen aan voor iedereen rond het prachtige ' Isola Bella Marine Park' in Taormina. Ons kantoor is uitgerust met airconditioning, een klaslokaal met een LCD-TV voor alle PADI cursussen die wij aanbieden, een badkamer met douche, een materiaal- en wasruimte voor alle SCUBAPRO duikuitrustingen en een leuke ontspannen buitenomgeving, omringd door citroenbomen. Alle beschutwaterduiken van de PADI cursussen vinden plaats in een Olympisch zwembad. Onze boot, die je naar de prachtige duikplekken brengt, is een 7.50m Zodiac met een dak. Onze meertalige crew bestaat uit enthousiaste PADI Professionals (IDC Staff Instructors en Divemasters) die je een uitstekende tijd zullen bezorgen tijdens de trip. Met Sea Spirit Diving Resort heb je een onvergetelijke ervaring op één van de mooiste eilanden van Europa, Sicilië!
1 juni 2018 beoordeeld

Goed georganiseerde duiken, ook het materiaal is goed, duiken waren interessant, leuke mensen/instructeurs. Het snorkelen ging ook goed, hoewel het water in mei maar 18 graden is.

Cilla L, General Manager van Sea Spirit Diving Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Hallo Marlies, bedankt voor je review, dat waarderen we! We zijn blij om te horen dat je het naar je zin hebt gehad bij ons en dat je onze organisatie en het materiaal bevallen is. De watertemperatuur kan inderdaad van dag tot dag nog verschillen in mei, in het begin van mei is de watertemperatuur zo'n 14 graden, aan het eind rond de 18 graden. We hopen jullie weer terug te zien bij Sea Spirit! Vriendelijke groeten, het Sea Spirit Team.

29 september 2017 beoordeeld

Zeer plezierige duikvakantie gehad (recreatief duiken / geen cursus). Zeer attente crew. Behulpzaam. Proactief.
Ik ben zelf duikinstructeur met ruim 20 jaar ervaring en ruim 1.700 duiken.
Dit is een van de betere duikscholen. Ook voor de open water cursus die ze gaven zag ik dat ze volop tijd namen voor de cursisten.
Onderwaterleven is wat je van de Middellandse (Ionische) Zee mag verwachten. We hebben 10 duiken gemaakt op een forse Zodiac in het natuurpark Isola Bella Marina Park. Paar gele murenes, kleinere octopussen, leuk grotje met garnalen, naaktslakjes, vuurwormen, diverse scholen (schooltjes) vis, mooie gorgonen op 40 meter, mooie grote rog. Diverse tunneltjes / sifons / grotjes. Grote steekmosselen. Na 10 duiken heb je dit gebied ook wel gezien. Kortom: geen Egypte maar je kan er leuk duiken. En we waren nog nooit in Sicilië op vakantie geweest, dus was dit een mooie combinatie.

carmelo s, Owner van Sea Spirit Diving Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 november 2017

Hallo Theo, hartstikke bedankt voor je positieve feedback, het wordt zeer gewaardeerd. We zijn blij om te horen dat je een plezierige ervaring hebt gehad met Sea Spirit tijdens jullie vakantie. Het klopt dat we zowel voor certificeerde duikers als voor onze cursisten de tijd nemen om iedereen op zijn gemak te stellen, ieder op zijn eigen niveau. We zijn ook blij om te horen dat je een grote verscheidenheid aan onderwaterleven hebt kunnen zien van de Middellandse Zee. We hopen jullie in de toekomst weer te mogen ontvangen! Vriendelijke groeten, het Sea Spirit Team.

16 augustus 2017 beoordeeld

wat een heerlijke relaxte sfeer heerst er bij Sea Spirit! Ze hebben top materiaal, de begeleiding is prima en je kan hierdoor volop genieten van je duiken!
Een absolute aanrader!

Hallo Frans, bedankt voor je positieve feedback, dat waarderen we. We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze crew en dat je mooie duiken hebt gemaakt. We hopen je snel weer op onze boot te zien! Vriendelijke groeten, het Sea Spirit Team.

13 augustus 2017 beoordeeld

Ik heb drie geweldige dagen gehad, om nooit te vergeten!! Alle mensen waren zo vriendelijk en open, zodat ik me direct helemaal op m'n gemak voelde. Het kantoor was goed te vinden in het ATA Hotel in Giardini Naxos en we hadden een goede routebeschrijving gehad om bij het hotel te komen. Ook krijg je alle spullen daar, dus je hoeft niks zelf te hebben. SeaSpirit: Dankjulliewel voor dit prachtige (onderwater)avontuur!!!

Hallo Melle, bedankt voor je positieve feedback en nogmaals gefeliciteerd met je PADI Open Water Diver! Je hebt het zo goed gedaan! We zijn heel blij om te horen dat je je bij ons op je gemak voelde, voor ons is dat een groot compliment. We wensen je nog veel duikavonturen toe in de toekomst en hopen je het volgende seizoen weer bij Sea Spirit te zien! Vriendelijke groeten, het Sea Spirit Team.

Bekijk meer beoordelingen
26 juli 2017 beoordeeld

Samen met met zoon gedoken onder de deskundige begeleiding van Amy.
Mooie ervaring weer, en ontzettende leuke positieve begeleiding.

carmelo s, Owner van Sea Spirit Diving Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2017

Hallo Gerard. Hartstikke bedankt voor de review. We zijn blij dat jullie het leuk hebben gevonden bij ons. We zullen de complimenten doorgeven aan Amy. Hopelijk tot volgend jaar weer! Vriendelijke groeten, het Sea Spirit Team

Reizigers die Sea Spirit Diving Resort bekeken, bekeken ook

Giardini Naxos, Province of Messina

Giardini Naxos, Province of Messina
Taormina, Province of Messina

In Sea Spirit Diving Resort geweest? Deel je ervaringen!