Vandaag geopend: 08:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Alles klopt gewoon

Duiken en ontzorgd worden zoals het hoort. Een goede aandacht voor de indivuduele duiker en prima ... meer lezen

Beoordeeld op 24 oktober 2018
HollandBiketraveller
Holland
via mobiele applicatie
Fantastische Duik ervaringen.

Ik was in Juni 2018 in Naxos Beach Hotel. Bij dit hotel is ook Sea Spirit Diving Resort gevestigd ... meer lezen

Beoordeeld op 19 juni 2018
leovanderbent
Voorhout, Nederland
Lees alle 422 beoordelingen

Beoordeeld op 29 september 2017

Zeer plezierige duikvakantie gehad (recreatief duiken / geen cursus). Zeer attente crew. Behulpzaam. Proactief.
Ik ben zelf duikinstructeur met ruim 20 jaar ervaring en ruim 1.700 duiken.
Dit is een van de betere duikscholen. Ook voor de open water cursus die ze gaven zag ik dat ze volop tijd namen voor de cursisten.
Onderwaterleven is wat je van de Middellandse (Ionische) Zee mag verwachten. We hebben 10 duiken gemaakt op een forse Zodiac in het natuurpark Isola Bella Marina Park. Paar gele murenes, kleinere octopussen, leuk grotje met garnalen, naaktslakjes, vuurwormen, diverse scholen (schooltjes) vis, mooie gorgonen op 40 meter, mooie grote rog. Diverse tunneltjes / sifons / grotjes. Grote steekmosselen. Na 10 duiken heb je dit gebied ook wel gezien. Kortom: geen Egypte maar je kan er leuk duiken. En we waren nog nooit in Sicilië op vakantie geweest, dus was dit een mooie combinatie.

carmelo s, Owner van Sea Spirit Diving Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2017

Hallo Theo, hartstikke bedankt voor je positieve feedback, het wordt zeer gewaardeerd. We zijn blij om te horen dat je een plezierige ervaring hebt gehad met Sea Spirit tijdens jullie vakantie. Het klopt dat we zowel voor certificeerde duikers als voor onze cursisten de tijd nemen om iedereen op zijn gemak te stellen, ieder op zijn eigen niveau. We zijn ook blij om te horen dat je een grote verscheidenheid aan onderwaterleven hebt kunnen zien van de Middellandse Zee. We hopen jullie in de toekomst weer te mogen ontvangen! Vriendelijke groeten, het Sea Spirit Team.

Beoordeeld op 16 augustus 2017

wat een heerlijke relaxte sfeer heerst er bij Sea Spirit! Ze hebben top materiaal, de begeleiding is prima en je kan hierdoor volop genieten van je duiken!
Een absolute aanrader!

Hallo Frans, bedankt voor je positieve feedback, dat waarderen we. We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze crew en dat je mooie duiken hebt gemaakt. We hopen je snel weer op onze boot te zien! Vriendelijke groeten, het Sea Spirit Team.

Beoordeeld op 13 augustus 2017

Ik heb drie geweldige dagen gehad, om nooit te vergeten!! Alle mensen waren zo vriendelijk en open, zodat ik me direct helemaal op m'n gemak voelde. Het kantoor was goed te vinden in het ATA Hotel in Giardini Naxos en we hadden een goede routebeschrijving gehad om bij het hotel te komen. Ook krijg je alle spullen daar, dus je hoeft niks zelf te hebben. SeaSpirit: Dankjulliewel voor dit prachtige (onderwater)avontuur!!!

Hallo Melle, bedankt voor je positieve feedback en nogmaals gefeliciteerd met je PADI Open Water Diver! Je hebt het zo goed gedaan! We zijn heel blij om te horen dat je je bij ons op je gemak voelde, voor ons is dat een groot compliment. We wensen je nog veel duikavonturen toe in de toekomst en hopen je het volgende seizoen weer bij Sea Spirit te zien! Vriendelijke groeten, het Sea Spirit Team.

Beoordeeld op 26 juli 2017

Samen met met zoon gedoken onder de deskundige begeleiding van Amy.
Mooie ervaring weer, en ontzettende leuke positieve begeleiding.

carmelo s, Owner van Sea Spirit Diving Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2017

Hallo Gerard. Hartstikke bedankt voor de review. We zijn blij dat jullie het leuk hebben gevonden bij ons. We zullen de complimenten doorgeven aan Amy. Hopelijk tot volgend jaar weer! Vriendelijke groeten, het Sea Spirit Team

Beoordeeld op 14 juni 2017 via mobiele applicatie

Het DSD programma bestaat uit 2 duiken bij Taormina. Er werd duidelijk uitgelegd door Luca hoe alles werkte en wat we moesten doen. De begeleiding was goed, de zee mooi en op de boot was het erg gezellig! Zeker een aanrader dus als je nog nooit gedoken hebt.

Hallo Simone. Bedankt voor je review, dat waarderen we ten zeerste! We zijn blij om te horen dat jullie een mooie dag met ons gehad hebben in het Isola Bella Marine Park en dat de eerste ervaring met duiken bevallen is. We zullen jullie complimenten doorgeven aan Luca. We hopen jullie in de toekomst weer te zien bij Sea Spirit! Vriendelijke groeten, het Sea Spirit Team