“Fantatisch!!”

Geclassificeerd als nr. 13 van 150 Restaurants in Giardini Naxos
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker gegeten!! Goeie bediening, de eigenaar was een erg sympathieke man! Sprak zelfs een woordje nederlands, fantastisch!!

5 augustus 2017 beoordeeld

Dit restaurant werd ons aangeraden en wij vonden het erg gezellig. Er is veel keus maar met name voor een lekkere, eenvoudige Italiaanse maaltijd kun je hier goed terecht. Mijn vriendin was daarbij erg te spreken over de zelfgemaakt ijsthee. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij en bij een tweede gelegenheid kregen wij zelfs zomaar een "bruschetta" aangeboden als voorafje.

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gastvrij, zelfs paar woordjes nederlands.
Prima pizza en antipasti, echter niet bijzonder. Wel lekker gezeten

29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg luiddruchtig bandje was er aan het spelen en wij waren niet heel enthousiast over de kaart en wat we hebben gegeten

27 april 2017 beoordeeld

Als nr 14 van Tripadvisor leek het ons een goede keuze, maar het is matigheid wat mij betreft. Het gerecht Cannelloni stond op de kaart maar hadden ze niet. Als alternatief werd Lasagna geadviseerd, want dat was toch hetzelfde zeiden ze. Vreemd. De lasagna was matig en vrij weinig. Toen we na lang wachten nog geen desertkaart kregen, hebben we afgerekend en zijn vertrokken.
Tot slot zit je snel in de rook van anderen omdat het een afgesloten ruimte is.

Reizigers die Café Sikelia bekeken, bekeken ook

Giardini Naxos, Province of Messina

In Café Sikelia geweest? Deel je ervaringen!