Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.799)
Beoordelingen filteren
1.799 resultaten
Waardering van reizigers
707
632
324
90
46
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
707
632
324
90
46
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.799 beoordelingen
10 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al sinds jaren in dit hotel. Vroeger was het een Holiday inn en daarna Ramada. In die tijd had het hotel een zekere charme. Maar sinds het een hilton is is het erg achteruit gegaan. Het heeft een arrogante uitstraling gekregen. Voor werkelijk van alles vragen ze geld. Wifi alleen gratis in de lobby en bereik is slecht. Handdoeken voor het strand kosten geld, ontbijt bespottelijk duur en niet goed. Strand bed en parasol kosten 15 euro per dag. Als je niet oplet betaal je nog eens 80 euro per dag extra voor niks bijzonders. Kamers zijn wel ok, maar niet echt modern.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
1  Bedank Annette O
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HiltonGN, Direttore generale van Hilton Giardini Naxos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2016
Google-vertaling

Sehr geehrte Frau Annette,

Vielen Dank fuer Ihr feed-back und Ihre Zeit, die Bewertung ueber Ihren Aufenthalt in Sizilien zu teilen!

Ihre Bewertung ist sehr wichtig fuer uns und wie wir der Einschaetzung entnehmen koennen, betrifft Ihre Kritik ausschliesslich die Kosten fuer einige Dienstleistungen and nicht auf den gesamten Service oder die Qualitaet unseres Hotels.
Bitte seien Sie versichert, dass Gebuehren fuer Liegen und Sonnenschirme am Strand in Hotels in ganz Europa verbreitet sind.

Bezueglich des Fruehstuecks, haben Sie sicher einen Tarif ohne diesen Service gewaehlt. Fuer den Preis von 20,00 pro Person bieten wir ein reichhaltiges Fruehstuecksbuffet mit Auswahl an Croissants, Pancakes, frisch gekochten Eiern, Auswahl and Wurst- und Kaesesorten, Bacon, Muesli, Joghurt, frisches Obst, heisse und kalte Getraenke, Cappuccino, Amerikanischen Kaffee, typische sizilianische Granita mit Brioches und vieles mehr.

Ich entschuldige mich zutiefst fuer die schlechte WIFI-Verbindung, die sicherlich aufgrund eines technischen Defekts in unserem Internet-System zustande kam und nicht von uns beeinflusst werden konnte.

Vielen Dank fuer Ihren positive Kommentar bezueglich unserer Zimmer.

Es tut uns leid, dass wir Ihre Ansprueche nicht 100% befriedigen konnten. Wir danken Ihnen nochmals fuer die Auswahl unseres Hotels und Ihre Praeferenz fuer Hilton Family of Hotels. Wir wuerden uns freuen, Sie nochmals bei uns begruessen zu koennen!

Mit freundlichen Gruessen

Andrea Modesti
General Manager Hilton Giardini Naxos

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 september 2015 beoordeeld

Ruim 17 jaar geleden heb ik dit hotel bezocht en toen was het al behoorlijk oud. Nu heet het Hilton, echter de kwaliteit van Hilton is ietwat achterwege gebleven. De locatie nabij Taormina is uitstekend en de meeste mensen gaan per bus of taxi naar dit dorp, wat meer te bieden heeft dan Giardini Naxos. Puur congreshotel en de staf doet haar best, maar het is net niet wat je verwacht.

De kamer zijn ruim en gemoderniseerd, maar muf (airco schoonmaken?)en dat wordt door de schoonmakers opgelost met een luchtje uit een spuitbus. Zwembad en zee vlakbij, de gym is netjes. Hoe dan ook, Sicilie is gewoon anders en ook de opvattingen over luxe en kwaliteit.

  • Verbleef: september 2015, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank MuellerAndrew
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
giovannimaccarrone, Direttore van Hilton Giardini Naxos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2015
Google-vertaling

Dear Guest,

We apologize we were not able to provide you with the quality of services you deserve. This is uncharacteristic of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience. Your satisfaction is very important to us and we try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay.
Thank you again for your feedback and we hope you will consider staying with us again
Sincerely,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ruime kamers met fijne badkamer. Het zwembad is wat klein maar prima voor een verfrissende duik. En er waren genoeg bedjes. Anders is het strand ook altijd nog een optie. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Je auto parkeren was wel een beetje achteraf en vrij duur maar lekker rondrijden daar is wel heel leuk. Echt een bezoekje brengen aan taormina! Super leuk!

Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
Bedank Jennifer G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
giovannimaccarrone, Direttore van Hilton Giardini Naxos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2015
Google-vertaling

Dear Guest,

Great 5 star rating, THANK YOU !

Your rating fills us with lots of pride.

I have forwarded your comments to our teams as it is words and ratings like yours which inspire us permanently to follow the path of our and Conrad Hilton´s vision to "Fill the earth with the light and warmth of hospitality".

Great to read your statement that the confort of the room, the beach and the courteous and professional employees made your experience a great one! Your rating "Super Hotel" makes us really proud.

Hoping very much to welcoming you back very soon.

Best Regards from the sunny Island!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel, op wandel afstand van de boulevard. Alles op loop afstand.

Ze hebben een eigen strandje, wel met steentjes, anders is er ook nog altijd het zwembad.

Geweldig verblijf gehad, gigantische kamers. Met mooie badkamers en groot balkon.

Top

Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
Bedank Bob v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
giovannimaccarrone, Direttore van Hilton Giardini Naxos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2015
Google-vertaling

Dear Guest,

Great 5 star rating, THANK YOU !

Your rating fills us with lots of pride.

I have forwarded your comments to our teams as it is words and ratings like yours which inspire us permanently to follow the path of our and Conrad Hilton´s vision to "Fill the earth with the light and warmth of hospitality".

Great to read your statement that the confort of the room with large balcony made your experience a great one! Your rating "Prime Hotel" makes us really proud.

Hoping very much to welcoming you back very soon.

Best Regards from the sunny Island!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
7 september 2015 beoordeeld

Zoals je mag verwachten van het Hilton biedt dit hotel je een unieke locatie voor je vakantie aan de oostkust van Sicilië. Op ca 45 min rijden van catania en onder de rook van de Etna, dichtbij Taormina. Hotel voorzien van alle luxe en volgens mij alle kamers zeezicht ( ook de kamers op de kopkanten). Ontbijfbuffet is uitgebreid, zwembad en privé strand. Door de vele muurschilderingen wordt het verhaal van de "oude" Romeinen en Grieken vertelt. Onze kamer op de 6e (kozijnen) gaf een mooi uitzicht op zowel de zee als op de Etna. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kamertip: Meeste kmo's kijken uit naar oost (zee voor je). De kmrs aan de kop zuid, hebben zicht op zee en Etna, (vanaf 4/5) en middag zon op bakon
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Willem H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
giovannimaccarrone, Direttore van Hilton Giardini Naxos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2015
Google-vertaling

Dear Willem,

Great 5 star rating, DidITellYouThis, THANK YOU !

Your rating fills us with lots of pride.

I have forwarded your comments to our teams as it is words and ratings like yours which inspire us permanently to follow the path of our and Conrad Hilton´s vision to "Fill the earth with the light and warmth of hospitality".

Hoping very much to welcoming you back very soon.

Best Regards from the Sunny Island!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken