“Beste pizza van Cortina”
Beoordeling van Ristorante Pizzeria Ariston

Ristorante Pizzeria Ariston
Geclassificeerd als nr. 7 van 118 Restaurants in Cortina d'Ampezzo
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 september 2020 beoordeeld

Goede pizza, lekkere wijn en prima bediening. Ook de voorgerechten waren lekker. Hier zou ik zo weer heen gaan

Datum van bezoek: september 2020

18 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede pizza, goede wijn, goede bediening, hoofdgerecht zalm was matig maar wel prijzig. Twee bakjes koffie met heel verschillende kwaliteit ...

Datum van bezoek: september 2019
21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza, vooral de bodem is erg goed. Aardige bediening en goede prijs kwaliteit. Restaurant opent om19.00 uur is snel vol.

Datum van bezoek: juli 2018
29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkerste pizza gegeten vd hele vakantie (aanrader: die met Buffel mozzarella en cherry tomaatjes).
Het chocolade toetje is ook een aanrader!
Wees op tijd, want tentje stroomt snel vol

Datum van bezoek: juni 2017
13 augustus 2013 beoordeeld

Na aankomst met de bus het eerste pizzarestaurant gekozen dat we tegenkwamen, voor lunch. Het beviel zo goed dat we (de kinderen) 's avonds weer terug wilden. Echt Italiaans, home made top ravioli een aanrader er super aardige bediening.

Datum van bezoek: augustus 2013
    • Sfeer

Reizigers die Ristorante Pizzeria Ariston bekeken, bekeken ook

Cortina d'Ampezzo, Province of Belluno

In Ristorante Pizzeria Ariston geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.