“Bezoek Chiusi! ”

Caffe Venezia
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Chiusi
Keukens: Italiaans
15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende plek voor te chillen. Prima eten en heerlijke koffie. Ook een goed glas wijn! Sfeervol café, goede achtergrond muziek. Prima service!

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf op een camping in Sarteano, waren we al een paar keer in Chiusi geweest. Wilden nu snel even wat te eten en reden hierlangs. De uitstraling is gemoedelijk. Op de kaart zagen we een hoop lekkers en uiteindelijk voor een coupe ijs gegaan beide. En dit was echt heerlijk. Zelfgemaakt ijs, echt een aanrader!

8 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker even een cappuccino gedaan met een heerlijk broodje! Bij binnenkomst een goedlachse man en een vriendelijke vrouw. Ik zeg top!

9 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De altijd vriendelijke barman geeft je het gevoel als of je thuiskomt. Leuk klein terrasje in het centrum van chuisi. Goede prijs/kwaliteitverhouding

13 juni 2014 beoordeeld

Gezellig cafeetje aan een piepklein pleintje, zalig lekkere cappuccino.Tovert meteen een glimlach op je gezicht. Meer moet dat niet zijn.

Reizigers die Caffe Venezia bekeken, bekeken ook

Chiusi, Province of Siena

In Caffe Venezia geweest? Deel je ervaringen!