“Dineren ”

Geclassificeerd als nr. 9 van 53 Restaurants in Chiusi
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant waar je heerlijk kunt eten en het is niet zo duur. Van harte aanbevolen! Je wordt verwelkomt met een prosecco. Pasta en pizza zijn lekker! Personeel is vriendelijk. Reserveren is handig want het zit snel vol! Je kan buiten en binnen zitten. Beide is leuk!

11 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen Pizza in dit geweldige restaurant, een van de beste Pizza's ooit. 10 punten voor de Pizza. Lekkere rosé prosecco erbij. Heerlijk. Het restaurant is echter geen pizzeria maar een volwaardig restaurant, en volgens de andere gasten was dit ook geweldig. Dus volgende keer terug en dan de andere gerechten proeven.

19 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel van buiten aantrekkelijk en verzorgd, was de maaltijd in dit restaurant buitengewoon teleurstellend. Op aanraden van de ober kozen we voor de pasta met verse truffel en olie. Dat laatste zat er genereus overheen, maar de truffel had de smaak van papier. Het rook en smaakte naar helemaal niets. De pasta was koud en een stuk ongaarder dan al dente. Voor een klein bodempje Chardonnay moesten we 5 euro per glas betalen. (En welk land heeft nog meer een streek die Chardonnay heet? Uit Frankrijk kwam hij zeker niet,
of het moet derde keus geweest zijn). De spinazie die we erbij namen was goed, mooi versierd met dunne plakjes crostini. Maar ja....daar valt ook weinig aan te verprutsen. Kortom...veel geld voor koude, te harde spaghetti met olie. Ook in Italië kan het dus wel eens fout gaan. Jammer.

12 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn man at een tagliata en ik een pizza. De portie van de tagliata was goed, maar je moet apart groenten bijbestellen, dit was niet duidelijk. Het aanbod aan pizza's was heel uitgebreid.

7 mei 2015 beoordeeld

Wat is dit een fijn restaurant. Prima kaart, minstens zo goede service en gewoon lekker eten tegen een heel goede prijs. We waren een dag eerder bij ziara, maar dat haalt het niet bij dit restaurant.

• Sfeer

Reizigers die Il Grillo e Buoncantore bekeken, bekeken ook

Chiusi, Province of Siena

In Il Grillo e Buoncantore geweest? Deel je ervaringen!